Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Elin - 1 oktober 2008 22:36

.. har bestått av idol tittning och lite pyssel.

Jag har ju glömt att upplysa er om detta, jag pysslar och knåpar på, varje kväll. Jag och M, vi har jätte mysigt.

Vi har belägrat köket hos Bella, täkt hela bordet med tidningspapper och nu sitter vi där som två loosers och pysslar. Det är faktiskt jättemysigt.

Kvällen till ära så gjorde vi smooties med jordgubbar och vaniljyoghurt. Också hade vi i lite glass men det säger vi inget om för då vart det genast en onyttig milkshake. :)


Sopar upp en bild på mina mega mustiga mumsiga muffins, de vart sjukt fina och stora. Man dör nästan om man äter en hel. Men de vart goda iallafall.


Nu är det snart idol-utrustning, det måste jag se. Koncentrera mig på att se så jag kan inte sitta med lapen i knät och titta över skärmen, det fungerar inte så.


Hej och Hopp. Vi hörs imorrn!


Av Elin - 1 oktober 2008 17:23


Idag är helt klart ingen bra dag, den borde ändå varit okej men nä jag vet inte. Skulle plugga men det vart inte alls nå sånt, detta innebär att det blir mer plugg sen...


Jag började morgonen med att åka med töttmössan till dagis. Han var sjukt jätte trött, nästan så man fick lyfta på benet hans imorse när han skulle kissa. :) Efter det så åkte jag tillbaka till mitt korttidsboende och la mig, jag läste två sidor i min nya bok "Flickan som inte fick finnas" sen slocknade jag. M ringde och väckte mig vid 20 i 11, så jag klev upp. Tittade på GG och OTH sen slog jag äntligen slag i saken. Jag bakade cupcakes, med choklad. Jag tycker inte ens om choklad. Men ja, om man är ett chokladfreak så skulle man älska dessa cupcakes med chokladfrosting. De vart fina, och ganska goda. Men man kan dela en på två pers.

Sen städade jag lite, och gjorde mig i ordning för att åka i spöregnet och hämta Ollie på dagis. Nu har han just ätit middag och lagt sig för att sova sig genom kvällen.


Jag ska också få mat snart, M håller på att fixa (tack för det) och sen blir det idol och chill. Som evry other night. Jag gillar höstkvällarna lite faktiskt.

Imorgon ska jag lämna O på dagis, sen ladda för en mattedag, måste köpa en gradskiva först.

På fredag SKA jag och M ha lite cosy, med mysmiddag och kanske en cider.

Jag fixar krubbet och M jobbar sent så han kommer hem och sätter sig ner och känner lugnet. Jag längtar till fredag.


Och snart åker vi outlandish, fatta skönt? ja!


Jaja, nu ska jag kolla hur det går för M, sen ska jag lägga in en bild på mina fina cupcakes.  Hej på en stund.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards