Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Elin - 4 oktober 2008 20:00

Ollie överraskade och stayed put i sängen till vår stora förvånging/förtjusning till halv 11 idag. Då fick han frukost och åt den så duktigt så. När han hade vilat på maten så åkte vi ut till timrå och sprang så fort att vi nästan ramlade framlänges. Det var jätte roligt!
:) Ollie vart så glad och nöjd och inte nog med bus och lek med mig och M, han fick träffa Nita också. Hon är gammal och tyckte nog att Ollie va lite jobbig så hon la sig på soffan och mådde gott, Oliver vet hut och stannade på golvet, sniffande på håll.


Nu har vi precis ätit pizza, och ska bege oss till Mattias och Empa för lite kortspel, O får ta med sängen och lekis och vila där också så.


Men en sak som jag måste berätta, Sia´s VIOLGLASS! Låter kanke inte så fantastisk men den är det! Smakar precis som violgodisarna, mumma!

Ingen man vråläter men en kula då och då?


Näe, nu är det bra!

Musikmaskinen ikväll -  vilka jävla låtar!! Prima skit!


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards