Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Elin - 3 oktober 2008 19:36

Just nu sitter jag och tittar på vem vill bli miljonär, ganska duktig tjej faktiskt. Sen blir det idol såklart, vi har också hyrt en film, cleaner med samuel l jackson, han är ju bra sen om filmen är det får visa sig! Bilden ni ser här till höger är fredagsmiddagen, bestående av bajskorvsliknande köttbiffar som är assalta och svingoda, billiga är de också, införskaffade på "De färgglada förpackningarnas himmel" -Lidl. Tro det eller ej men de är goda! Till dessa fula nötbitar severades waffal wedges, (min toppensmarriga) tzatziki -JA JAG ÄR SJÄLVGOD, och en sallad. Jag är nu mätt och belåten.


Oliver har pissat ner sitt regntäcke så det sjunger om det, men han verkar nöjd ändå efter sin dag på dagis. Planen som innefattade lite tidigare kvällsprommis för att O skulle vara snäppet piggare imorse fungerade jätte bra! Han åt all sin frukost imorse och spattade med tröttmössan på under morgonpromenaden, det får man göra om barnpassaren gör likadant. :)

Huvudsaken var att han åt, det var ju min plan.


Näe, nu ska utmana Marcus i vem vill bli bäst i frågorna på tv.

Lär ju loosa som i allt annat när vi kör mindgames! haha.


Även att vi blir 6 stycken som åker till Turkiet den 18:onde! Fatta kul, Empa och Mattias ska också hänga på. Det kommer bli nice, all inclusive, jag ska vara full hela jävla tiden. :D Ta en raki till frukosten, nam nam! Eller inte, men det är nice med all inclusive, man behöver inte bry sig så mycket om mat och pengar på sånt heller, vi har frulle, lunch och middag och mer därtill. OCH, det bästa av allt (nästan) är att vi åker direkt från sundsvall! Nice!


Jaja, nu är det ju slut, vem vill bli millis, idol hägrar.

Hej och hå! :D

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards