Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Elin - 2 oktober 2008 20:02

.. skiljer sig inte allt för mycket jämfört med gårdagens afton.

Till skillnad är bollen kvällsrastad och pussad på från Bella nu innan idol bara för att imorgon ska O vara lite piggare så han kanske äter frukosten som han tydligen hade skippat helt idag. Jag tycker han ser smalare och smalare ut för varje dag som går.. Men han är ju så liten redan från början. :)


Näe men skillnaden från igår är väl att jag inte pysslad ikväll utan att vi äntligen bokat resa, jag hade kunnat nöja mig med bara Marcus men nu får jag ju tjejsällskap så det är inte så jävla dumt.

Annars då?

Imorgon är det fredag, jag ska inte göra något mer än att göra samma sak som jag gjort hela denna veckan, hänga i böckerna, hänga med O och trillskas med M. Kanske pyssla lite.. :P Jag tycker att det är jätteroligt..


Nu ska jag centralskola mig genom idolreklamen sen titta vidare, påtal om idol förrsten, vilken jävla skräll igår då? Jag var säker på att reumatism-jenny skulle åka men alla kärringar som är reumatiker verkar ha röstat på henne. Därför åkte den bästa sångerskan ut ur tävlingen igår. Crazy.

Nu håller jag lite på Jenny (hon är ju bra, utan tvekan) och lite Anna Bergendahl samt Loulou men jag vill höra mer Aretha.


Anyways. Herrå!

Av Elin - 2 oktober 2008 19:03

18 oktober åker jag, M, Sara och John iväg. Turkland (tur och retur till skillnad från vissa andra) blev det. Egypten passade inte in i tiden just nu. En annan gång kanske men  nu ska det bara bli skönt att andas lite. Ska fixa passovich imorgon, man ska tydligen ha sånt å. :)


Jaja, tänkte bara berätta de. :)

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards