Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Elin - 18 oktober 2008 17:13

...on my way.


Bella kommer om fem min och plockar oss.

Ha det så bra här hemma för nu hörs jag inte på en vecka!


Ta hand om er här hemma!

Hej så länge!

Av Elin - 18 oktober 2008 16:30

.. er åt era öden. Hur känns det?

Jag är lite nervös över flygningen och ifall det skulle gå åt pipan så är det lika med döden och jag vill inte dö just än.

Jag vill få en chans att säga hejdå till alla. Men nu är det väl mest nervositeten som snackar.. Allt kommer gå så bra så. Det säger Ollan och hon lever ju fortafarande trots alla vändor till turkiet.


Näe, nu ska jag se mig runt i blogglandet innan jag går ut och röker innan det är dags att bila mot midlanda. Imorgon är det sol och värme som får agera plåster för internetabstinensen.

Jag ska försöka knäppa lite kort också, såklart!


Jag ger mig här och nu, vi ses och hörs när jag kommer tillbaka.

När vi kommer tillbaka, hela och rena.


Ha det så bra så länge!


Dektektiven/Turisten . Elin

Av Elin - 18 oktober 2008 12:56

Så långt har jag kommit med packningen..

Vi har småförsökt organisera upp transport till Midlanda sen vi vaknade, nu är vår klar tack vare Bella. :)


Jag vet inte vart jag ska få kraft ifrån just nu, kanske skabörja med att kliva ur sängen?? Sen jag vaknade så har jag legat oc lyssnat på M´s svordommar över tv-spelet. OCH inte minst fyllt min mp3 med 200 låtar som jag valt ut, en och en. Hua. Haha men det ska lyssnas utav bara fan på flyget, och tuggas tuggummi. Sen drickas en drink eller två, och jag ska inte glömma bort att andas.


Nu  - - Packa!


Tjing så länge!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards