Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Elin - 8 juli 2008 19:10

Jaha ja där var det rim och inga visor! :)


Tvättiden tickar på, jag har varit ner och laddad den första omgången. Sedan åt vi fiskburgare, vart mätta så jag la mig i sängen totalt medveten om att vi skulle gå ner i tvättstugan när M diskat våra tallrikar.

Det är ju x-effect på Mtv! Jag behövde inte pinna ner, jag fick stanna här i sängen och bejbi min älskling gick... :)

Får liiiiite dåligt samvete men jag ska göra rätt för mig sen.. typ..


Var på arbetsintervju förut! Tror det gick vägen.. Ska provjobba imorgon faktiskt... Man får väl hoppas på det bästa liksom, med mitt flyt idag så går det säkert bra!


Jaja, nu ska jag avnjuta otrohetstv av högsta kvalla.

LOVE intriger.


Vi hörs och ses!


Kärlek till tvättstuge-mys-marcus.

Av Elin - 8 juli 2008 10:30


Det är mycket på g idag, jag ska bland annat tvätta och sen ska jag göra hemliga saker.

Igår bakade vi ungeför en miljon bullar, marcus tvilling mattias va här och berättade att de var små munsbitar. Cry me a river, de är inte till för att mätta utan för att fungera som tilltugg till kaffe. Ett fikabröd!


M sover som vanligt, ligger och långdrar sig i sängen. Tråkigt tycker jag men vafan, han har semester... :)

Påtal om semester, snart börjar jag jobba å. Vecka 29.

Sen jobbar jag resten av sommaren. Inga helger dock. Hur nice som helst, dessutom ska jag skaffa en cykel så jag slipper gå varje morgon.

Det är ju 8 km. Mormor höll på att dö när jag sa att jag skulle gå, men det är ju tusen gånger roligare än att cykla, hata cykla!


Nej nu ska jag titta runt en sväng.

Återkommer förmodligen med en check up!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards