Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Elin - 16 juli 2008 15:21


I skrivande stund sitter jag och kollar på gamla idol uttagningar, vissa låter ju för täääskiga alltså. Men det är kul.


Jag är tillbaka i stan, hos Marcus. Han har klätt upp sig i mjukisbyxor och fisketröjan han hade på sig igår, så jävla het min bejb!


Igår somnade jag vid tre på natten, skönt att kliva upp vid halv sju då? Nenemen, men det var desto skönare att ligga vaken och lyssna på Ms nattliga ljud..

Åkte till Fräna och jobbade med Sara, jobbade o jobbade, snacka mest skit och slet inte så hårt! Hur bra som helst så det var nice.

Har nyss kommit tillbaka efter en kortdag och ikväll vet jag inte vad som väntar, funderar på att ringa Bella och styra på en fika med M, Johan och henne, innan mitt möte så de kan mysfika på mitt fik medan jag personalmöter mig.. Men jag vet inte.. Kanske inte orkar, kanske vill sova?

Ne jag tro jag ska sova lite och äta karra. :)

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards