Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Elin - 15 juli 2008 22:47



Sista dagen på den långa ledigheten har varit bra.

Vi vaknade imorse av sol, åkte ut till Amazing Mace´s stuga och badade med nita, letade mask, metade, drack kaffe och åt god mat.

Hur mysigt som helst bara det att jag kanske gnällde lite väl om alla kryp men vafan, jag är ju rädd!


Marcus är den bästa människan som finns i hela vida världen.

Han är bäst, bäst, bäst!


Flytten är över, eller my work is done there iaf, internet finnes i Maces nya hem och jag är totalt överlycklig! Funderar på att lämna burken till Marcus förfogande under min tid i Västra bara för att han är underbar!

Jag tror jag ska täna upp hjärnmusklerna med böckerna jag köpte på cityterminalen när vi var där istället för att nöta serier..

Mamma har ju computer och wire ifall det krisar och abstinensen måste stillas!


Imorgon är det jag som åker till Fräna F och börjar knega ihop till en kärlekssemester, känns lite skönt faktiskt.. Konstigt men det känns så.

Marcus semester är ju snart slut också så det känns inte så jobbigt.


Igår var jag hos Bella och Oliver och fikade och pratade massa strunt, missade PRECIS Lindastorasyster och nyPatte när jag gick! Sen var jag på kaffeutbildning, det är mer att kunna än vad man tror, tempratur på mjölk o kaffe, tiden ska vara exakt beroende på vad man har för pressteknink, färgen på kaffet, crémen och allt annat ska vara perfekt.

Spännande. Kvalitet före kvantitet på mitt nya jobb.


NU, nu ska jag ta med min  "so you think you can dance-tittande" pojkvän och lägga mig i hans inlegade säng och berätta för honom hur mycket han betyder för mig, vilket är en del av allt.


God natt mina vänner, jag saknar er som jag inte ser.


Kärlek och Frid, ni är värda allt.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards