Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Elin - 10 juli 2008 12:00


Jaha, varför har jag en tendens att inte alltid med ofta vilja börja mina inlägg med "Jaha"?

Anyways, jag var på Barista igår, detnyöppnade FairTrade Fiket på storgatan, och provjobbade. Spännande. Jag tyckte det gick bra, då har jag stort överseende med att diskmaskinen svämmade över typ hela tiden.

Det gick så pass bra att jag händelsevis ska jobba ikväll igen..


Vi som skulle till M´s stuga och äta lax idag, nu har han lämnat mig ensam i stan för den där laxen som jag missar.. M hann inte ens vakna så var han påklädd och redo att dra! Jag var på toaletten och borstade tänderna och när jag kom ut, så nyvaken som det går att bli så stod han i hallen med skor och solbrillor på sig och sa "A, men jag tänkte åka nu ja.."

Han hade bara skor och solbrillor.. haha. Nej då! Men det hade vart kul om det va så...


Igår var det Lida på trean, jag var tvungen att byta kanal när hon slog bav fotlederna på honom... Jävla psyko! Äckelkärring!

Nenemen, nu ska jag rutta runt på nätet och se vad som händer i alla andras liv.


Ses och Hörs!


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards