Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Elin - 11 juli 2008 14:53


Vaknade flertalet gånger av gräsklippar/trimmer ljud imorse.

Lyckades somna om och drömma vidrare, jag drömde att jag pillade M i stjärten med en gummihandske.. :) O massa massa mer konstiga saker, några av barnen på dagis var med i drömmen, vi var på timrå badhus vilket är ett ställe jag aldrig varit på förr.


M drömde också konstiga saker, jag sa att jag skulle iväg på hajk och senare fann han mig på Waynes Coffee dansandes i en danstävling med Jens!

Haha.


Iallafullafall så ringde Linn på Barista och väckte mig för andra gången, klockan 12. Hon sa att hon ville att jag skulle komma ner och lämna mina personuppgifter. Upp studsade vi och gick ner på stan..

När jag kom dit så sa hon att hon hade hört "att jag var grym!",  "fan va glad jag blir!" samt ; "Vad ska du göra sen ikväll?"

Nu vet jag att jag ska jobba.. Det känns safe som fan, jag gillar det där stället, det är världens skönaste stämning i personalen..


Sen ska jag komma hem till M, kolla på The Ring 2, vi såg ettan igår, även om det var lite diffust på slutet.. Också ska vi mysa som attans jävlar!


Marcus håller på och packa ihop saker i köket, han ska flytta några hus bort, också pinnar han in här med stans smile, kolla vad jag har!!

ETT RIVJÄRN! Men grattis älskling :)

Jag har haft det i 1½ år, lappen sitter tillochmed kvar!

Haha, killen har inga bra knivar men han har en slickepott, hur förklarar man det? Det är lite roligt faktiskt.. :)


Näe, nu ska jag ladda lite för om exakt en timme så ska jag ner och kämpa som rookie!


Adios amigos!

Av Elin - 11 juli 2008 01:32


Om jag funnit den lycka mitt liv förvänats finna så ska jag alltid minnas dagen som jag kände såhär!


Kärlek till M.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards