Direktlänk till inlägg 27 juli 2007

Danger!

Av Elin - 27 juli 2007 09:35

EXPERIMENT.


Denna lista har jag gett till några speciellt utvalda
på min arbetsplats för att se om det bara är jobbet som
gör att vi kommer överens eller om vi verkligen är liksinnade
på riktigt. Vilket jag har svårt att tro.. :)



Höger- eller vänsterhänt: Höger, de vänsterhänta har ett hjärnfel.


Humör just nu: Trött och små glad.


Favoritgodis: Kryptonit, fast de lila.


Är det nåt du absolut inte äter: PALT o Koppkakor.


Kläder just nu: Ett par Lee-baggyjeans, oldschool skor från Adidas,
bylsig vit tröja.


Musik just nu: Manic Street Preachers feat Nina Persson - Your love alone..


Vad sa du senast: Jag sjöng med i låten på ipoden.


Sommarplaner: Jobba, fixa prima frilla och tatuera mig igen.


Fisk eller badkruka: Strandad val. Annars fisk.


Hur många kuddar sover du med: För många.


Favoritväder:  Sol såklart!


Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: DS med Wario (obegränsat laddat), musik och någon som kan hålla mig sällskap.


Spelar du nåt instrument: Önskar att jag spelade mer, men ytterst lite Piano.


Morgon- eller nattmänniska: Mitt i mellan, tar jag mig upp så morgon.


Sparare eller slösare: Slösare, big time!


Bästa film: Å det finns så många men ja, all skräck, nästan.


Tror du på liv på andra planeter: Tveksamt.


Har du rymt hemifrån: Nej. Aldrig.


Har du gjort något olagligt: Jo det har man väl gjort.


Har du varit i knytnävs slagsmål: Haha, japp! Har fått däng twice. :D


Har du brutit något: Ja en tå.


Har du någonsin varit olyckligt kär: Ja tyvärr, ingen lycka funnen.


Vad tänder du mest på: Axlar och Nyckelben.


Har du några homosexuella vänner: Givetvis, favorit Jonas bl.a


Tror du på mirakel: Jag vill tro på Mirakel, jag måste väl.


Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nja, kanske.


Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag har världens största jävla tålamod.


Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, mer som en gåva.


Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två, en pojke och en flicka.


Bio eller promenad: Bägge, höstpromenader I lovet it.


Är du kittlig: Haha, som fan.


Snarkar du: Nej, det hörs knappt att jag andas när jag sover.
Katarina brukar väcka mig och fråga om jag lever.. :)


Stjärntecken: Lejon.


Rädd för insekter: Getingar och Fästingar. HATAR broms.


Största svaghet: Jag är en Fegis.


Det här är jag bra på: Att alltid vara ärlig.


Bästa bok: Starkare än Hatet ligger på toppen med Säg det inte till någon.


Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Att alltid vara fit och

stark.


Vad vill du jobba som: Socionom, brett och bra.


Chips, morötter eller godis: Idag, inget. Annars, GLASS.


Pizza eller hamburgare: Det är som pest eller kolera.


Skriver du dagbok: Nej, jag har ju bloggen.


Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Isf var nånstans: JA!
Jag ska tatuera mig tills jag nästan går sönder, överallt.


Stökigt eller välstädat: Välstädat from time to time.


Gungar du på stolen: Nej, det fick man lära sig tidigt att man inte skulle.


Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Nej, tror inte de.


Vilken hand håller du gaffeln i: Höger.


Saltar du på maten: Alltid, det är Andreas Dahqvist-sydromet.


Gillar du att sjunga: Ja det kan man väl säga.


Anser du att du är stark: Jag är svag fysiskt och bodybuilder mentalt.


Brukar du sola: Njae, det händer men inte ofta.


Vad gör du om du får hicka: Svär.


Röker du: Ja tyvärr, ska väl sluta.


Snusar du: Det händer.


Använder du knark: Nej, det funkar inte ihop med min livsstil.


Kaffe, te eller inget: Latte, Cappuccino, Lyckliga Stunder.


Kan du gå på händer: Nej men jag kunde hjula.


Om nån säger tarzan så säger du: MEN VA?


Har du en besatthet: Nja, näe. Bloggen kanske.



***


Nu ska jag småsluska i de andras svar för att se vad vi egentligen har gemensamt, kan tänka mig att det är rökningen. :)

Nästa inlägg blir spännande. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 februari 2011 22:35


.. latsidan! Oj vad det hänt och inte hänt sedan sist. "Inte hänt" är kanske en tolkningsfråga också, med en negativ underton. Men ja, orka lalla på? Nepp! Vi tar ne som he kom tycke ja! Ingen brådska alls.. Jag är ju ung, ett tag till! hö...

Av Elin - 9 januari 2011 20:13

  Hon känner vinden efter ryggraden, frosten biter och hon springer för att rädda sitt liv.   Hon vill inte veta, hon vill inte höra. Hon vill inte tro att det är sant. 1,5 år har känslan funnits för någon annan. Tjejen har ödslat sekunder,...

Av Elin - 5 januari 2011 23:53

Jag kör en liten resume som alla andra också gjort i brist på annat.       1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Japp! Jag köpte mig en alldeles egen lägenhet. :)2. Höll du några av dina nyårslöften?Njae, jag minns inte om jag gav...

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?   Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag. Klockrent! 1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)     Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna ...

Av Elin - 29 november 2010 21:43

  En fjäril här, en fjäril där, lite sömnbrist och positivitet har väl ingen dött av?   När du hör det här ljudet *pling* vet du att det är dags att vända blad.         *PLING* ...

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards