Direktlänk till inlägg 27 juli 2007

Nicke, bartender, rolig och prima BAJS KILLE.

Av Elin - 27 juli 2007 12:21


Igår så satt jag och tänkte på Nicke.
Hur jag saknar honom för att han är rolig.
Han är kul att umgås med, även om han är en
liten jävla gris.


Jag tänkte speciellt på hur jag sitter inne
med världens grej om  honom.
Här kommer hemligheten, feel free to spread the word!


En natt i slutet på förra året, alldeles innan jul så
var Nicke jätte full. Jag var ute på krogen i Sundsvall
och han var någon annanstans. Jag smsade lite med honom
och han var på Oscar. Antar att han fick napp där på
någon brutta, inte så konstigt eftersom han var så
jävulskt snygg och pin. Efter krogen så var jag med Jens
påväg bort efter storgatan, då träffade vi Nicke, han
stapplade förbi oss som en annan zombie
. Så jävla
packad fyi.


Han stannade till och satte sig med mig o Jens på en
fönsterkarm utanför Lindex. Alltså han höll på att ramla
framlänges för att han var så jävla klapp.
Anyways så skulle jag hem och Nicke skulle försöka få tag
i tjejen som han skulle spänna på. Hon bodde vid Coffee House
mumlade han fram. Okej tänkte vi, Jens gick hem till sig
och jag gick hem till mig och tänkte att jag skulle bli
tvungen att ringa Nicke för att se om han överlevt de 25 meter
han skulle gå för att komma fram till denna omtalade tjej.


När jag ringde så sa han att han inte hittade till Coffe House.
Så jag kände mitt ansvar bulta i magen, jag vart ju tvungen att
komma och hämta hem stackar så han inte skulle sova ute eller
bli våldtagen och rånad efter storgatan. När jag kom fram så stod
idioten utanför Coffe House, stället han inte hittade till.
Men ja, jag tog honom under mina omhändertagande vingar och
förde honom hem till ljuset och värmen. Det var kanske -20 ute
så inte fan var det varmt.


Vi gick och la oss, jag på soffan för Nicke taffsade så innihelvete
och han fick ta sängen, där han först la sig med kläderna på.
Det tolererade inte jag så han fick fan klä av sig om han skulle
sova i min säng. Det gjorde han och somnade på 2 sekunder.


När jag vaknade morgonen efter så tyckte jag seriöst att det
luktade skit i min lägenhet. Alltså Bajs. Jaha, jag frågade
Nicke om han kände något men det gjorde han då inte, han skämtade
och sa att det var väl han som luktade skit. Vi skrattade bort det
och jag skulle gå på toaletten.


När jag kommer in på toaletten så är det bruna fläckar fulla
jävla badrumsmattan, det var helt jävla klart BAJS! SKIT! AVFÖRING!

Jag höll på att dö och tänkte "Säg inte att han skitit på sig!!"
Jag kutade in till sovrummet och frågade Nicke om han hade bappat
i brallan och han höll på att dö, det hade han då INTE gjort.


Stanken i sovrummet var ännuvärre än badrummet. Alltså, vart kom skiten
ifrån
då om ingen av oss dumpat den i min lägenhet?

Haha, vi sitter och asgarvar och tänker så det knakar i sovrummet och
då ser jag det! MER BAJS, på mattan i sovrummet, i sängen och fan
golvet.


Så sjukt, Nicke den jävlen hade kletat skit över hela min
lägenhet! Fan så vidrigt.


Nu snackar vi om Nicke, bartender, snygg och rolig, prima kille, får
mycket tjejer, HAN har smetat bajs i min säng, på min matta, på
mitt golv.


Jag lägger ut en bild på killen också, så alla vet vem som har
markerat revir hemma hos mig i vintras.

Ni kan även få telefonnummer ifall er fetish är sånt snusk som kiss och bajs. Hör bara av er i en  kommentar! :) 


PS! Lägg märket till hans eightball på vaden, så jävla 80-tal.

 
 
Ingen bild

hanna charlotta bergström aka challan, cbee,

27 juli 2007 13:35

jag kissade på mig en skvätt av skratt.. vilken jälvla humor. sweet.

 
Ingen bild

Anonym

27 juli 2007 14:55

Till saken hör att han inte hade bajsat på sig utan bara infört bajset i Elins hem.

 
Ingen bild

cbee

27 juli 2007 16:57

komma här och förstöra det roliga. och anonym dessutom. fattigt..haha

 
Elin

Elin

31 juli 2007 18:44

Gratulerar till ditt oerhört fina namn! Idag den 31/7. Inte för att det är det endaste (ändaste, haha) relevant för det här inlägget...

http://doggedbymisfortune.bloggspace.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 februari 2011 22:35


.. latsidan! Oj vad det hänt och inte hänt sedan sist. "Inte hänt" är kanske en tolkningsfråga också, med en negativ underton. Men ja, orka lalla på? Nepp! Vi tar ne som he kom tycke ja! Ingen brådska alls.. Jag är ju ung, ett tag till! hö...

Av Elin - 9 januari 2011 20:13

  Hon känner vinden efter ryggraden, frosten biter och hon springer för att rädda sitt liv.   Hon vill inte veta, hon vill inte höra. Hon vill inte tro att det är sant. 1,5 år har känslan funnits för någon annan. Tjejen har ödslat sekunder,...

Av Elin - 5 januari 2011 23:53

Jag kör en liten resume som alla andra också gjort i brist på annat.       1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Japp! Jag köpte mig en alldeles egen lägenhet. :)2. Höll du några av dina nyårslöften?Njae, jag minns inte om jag gav...

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?   Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag. Klockrent! 1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)     Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna ...

Av Elin - 29 november 2010 21:43

  En fjäril här, en fjäril där, lite sömnbrist och positivitet har väl ingen dött av?   När du hör det här ljudet *pling* vet du att det är dags att vända blad.         *PLING* ...

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards