Alla inlägg under juli 2007

Av Elin - 2 juli 2007 10:47


Helt crazy, sen jag satt här sist har företaget bytt namn.
Allt verkar ha gått i 200 här medan jag levt loppan hemma.
Hua, just ja, det måste vara därför jag vart så full i helgen.
Inte så jävla konsigt om man är van att kröka i 50 också kommer
man hit och slänger sig in i en virvelvind som går 200. Snacka
skillnad då? Haha. Även att jag vart straffad, eller straffad och
straffad, gud hörde mig göra narr av Anna-Maria i söndags, så hemskt.

Jag skrattade åt henne när hon efter midsommardagen spydde i ren baksmälla.
Och sen igår så fick jag så jag teg iallafall, (och det är inte ofta) för
första gången ever så spydde jag bakfull. Visst att det hänt att jag vart
nära och att jag mått pyton men aldrig såhär.
Jag kunde inte ens bakis-sova för att jag mådde så illa, då är det inte bra.
Jag kexxade inte en gång sen var det bra utan det skulle dras ut på det hela
jävla dagen, ända tills klockan sju, när jag lyckades somna och sovit i drygt
en timme så höll jag på att dö av hunger. Patrik åt pizza tidigare under dagen
och då kräktes jag av lukten men nu var det andra bullar! MAAAAAT, jag måste ha
föda. Det vart en micrad hamburgare hur äckligt det än låter..

Ojojoj, bloggen har inte uppdaterats på jättelänge och det vet ju de flesta om
varför, jag har ju haft sommarlov. Ingen bloggning på fritiden, detta är mitt
sätt att underhållas på arbetstid, en dag som denna kan det behövas.
Det är lugnare än en filbunke här inne, jag har hunnit hejja på Pierre och
sett byrackan som han ska få snart. En riktig sweetie. Jag har sett Dennis skutta
förbi med sin kaffemugg och jag har läst ett farväl mail från Ida, hon är i
skrivande stund påväg på Belgien och kommer tillbaka om typ 2 veckor för att
åter göra mig sällskap.

Jag vet vad jag ska göra när jag kommer hem iallafall, jag ska först och främst
äta mat, hoppas på korv och makisar så jag slipper laga mat efter jobbet.
När jag väl ätit alt. lagat mat o sen ätit den så ska jag ladda ipoden med
alla mina mammas nya kille klipp, och Björne och Snigel. Man kanske skulle pila
i en ljudbok men jag blir ju så jävla trött av sånt skit. Har försökt lyssnat
på en bok och somnar innan jag hunnit trycka på play. Det är fint de.
Somna på jobbet till en ljudbok, fy fan. Det gåååår ju inte alls!

På något sätt ska jag få den här sommaren att fungera, internet underhåller bara en
viss stund, när man besökt alla sidor man vet, läst allas bloggar och ändå inte
fashineras av mer än 2 då är det inget roligt längre.. Jag vill ha något bra
boktips, NÅGON som läst STARKARE ÄN HATET och SÄG DET INTE TILL NÅGON kan väl
slänga hit en kommentar och berätta vad jag ska sätta tänderna i nästa gång?

Jaha, hur har jag haft det hemma då? Fullt.
Jag har vart full, mer full än jag borde men nu vill jag inte ens tänka på
det. Fy fan. Jag vet ju en tjej som inte kommer att förtära en droppe ens.
Möjligtvis nån latte i solen men mer än så blir det fan inte!


Jag har inte badat, inte solat bara chillat. Plöjt sex and the city boxen,
lekt med lillebror, fikat, hängt i stan, stammat på olearys och så vidare.
Sett tre prima rullar, The Prestige, Smokin Aces, och nya Beck. Alla tre var bra,
jag menar Beck är alltid Beck men sen då? Smokin Aces var grym för att det var
cool och The Prestige var precis min typ av film, förvirrande och underhållande.
Det är en av de filmer man måste tänka på efter den är slut? I stil med " Vad
hände egentligen?"

Ifredags innan jag vart full så var jag på bio också, såg oceans 13.
Så genomtänkt och bra! Efter bion så satte vi oss på en uteservering,
sen drog jag och Issan en spontanfylla. Kul som fan, vi var på statt och sen
när jag kom hem vid tre så la jag mig och kollade på sagan om de 2 tornen.
Somnade väl vid 6.. haha, så jävla snyggt.
Upp och hoppade för att träffa Issan på stan, sen hem och kollade klart på
ringsagan, duschade och PSyklade till Challan för att förtära alkohol igen.
Hann blir på lurven sen drog vi på statt igen. Ballestatt. Totalt värde egentligen!
Men men, där satt man och spritade, sen gick vi på kalles en sväng..
Dansade häckarna av oss och mitt i euforin så inskred Anja, som hon var gjord av
glas stod Erik och höll henne i handen.

Vi skulle vidare till Statt igen och Anja fick inte följa.
Men det rörde mig i typ 3 minuter sen kom jag på att jag var full och inte behövde
bry mig mer. Såhär idag skulle jag kunna slagit på Erik för att han var så
jävla dum i huvet men neeeäää, varför?

Nu börjar jag lessna på att skriva här, men dagen är inte slut ännu.
Jag har min första rast om 20 min, då ska jag ut med Dennis i solen och synda.
Eller Pierre, jag ska då inte gå ensam.

Okej, detta är en början, nu har jag skivit av mig lite om vad som skett
senaste tiden. Nu kan jag återgå till diskriminering av folkgrupper.
Idioter och mentalt instabila.

Hörs häääääääääääj.


Hur som haver, vägen är full av kadaver.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards