Direktlänk till inlägg 20 juli 2008

Omedvetet vackert! Sånt gillar...

Av Elin - 20 juli 2008 20:28

... jag. När jag satt och läste titlarna på låtarna jag ska bränna ut på en skiva nu så tyckte jag att det lät så fint och sammanhängande fast ändå inte..


With or without you, I dont wanna miss a thing.

Forever young, if youre not the one, stand by me.

Baby I love your way.

Keep holdin on, love me back to life.

The Story.

Someone new, iris.

The cold swedish winter, heartbeats.

You and me, tonight, take me away.

You belong to me, I just cant stop loving you.

You are not alone.

Det blir som en liten kärleksförklaring bara utav låttitlarna.

Du och jag, inatt, ta mig härifrån och du tillhör mig samt- jag kan inte sluta älska dig. Fatta va gulligt. Och dessutom helt omedvetet sammansatt.

Nu ska jag bränna skivan och njuta av att tvättmaskinen i tvättstugan är sönder och alla kläder dyngsura (droppandes) medan jag lyssnar på mysmusik och inväntar älsk.

Btw, fan va länge sen man lyssnade på Michael Jackson, you are not alone är kanske hur bra som helst!

Eller hur Micke Grip? :D

Kärlek mina vänner! Var rädda om er själva och varandra, man vet aldrig när saker och ting förändras.

 
 
Bella

Bella

21 juli 2008 18:40

Värsta fina låttitlarna. Du är poetisk rakt igenom du, omedvetet och alltid.
Puss o kram

http://bellasliv.blogg.se

 
Jenny

Jenny

21 juli 2008 22:46

Tjohooo! Hur gåre å jobba då? Prommenerar du? :)
Här äre fiiiiint, härligt med semester så ojoj.. :D
Varu ut nåt i helgen?

http://jen81.blogg.se

 
Jenny

Jenny

22 juli 2008 22:29

Meeen vaaa.... shit. Herreguuuuuuud.......... Finner inga bra ord alls. Förstår hur DU känner dig om hur du ska bete dig å säga å så... Måste vara höjden av otur att bli förlamad?! :( Stackars stackars... :(
Tänk vad livet kan förändras på nåra sekunder bara... Det är då man funderar på om det finns någon mening med allt....?

Ja men jag hörde ju om finvädret som är på väg, har dock inga plans alls.. Så de blir väl gräsmattan, sole å jag nåra dagar kanske då :)

Tänker på er.

http://jen81.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 februari 2011 22:35


.. latsidan! Oj vad det hänt och inte hänt sedan sist. "Inte hänt" är kanske en tolkningsfråga också, med en negativ underton. Men ja, orka lalla på? Nepp! Vi tar ne som he kom tycke ja! Ingen brådska alls.. Jag är ju ung, ett tag till! hö...

Av Elin - 9 januari 2011 20:13

  Hon känner vinden efter ryggraden, frosten biter och hon springer för att rädda sitt liv.   Hon vill inte veta, hon vill inte höra. Hon vill inte tro att det är sant. 1,5 år har känslan funnits för någon annan. Tjejen har ödslat sekunder,...

Av Elin - 5 januari 2011 23:53

Jag kör en liten resume som alla andra också gjort i brist på annat.       1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Japp! Jag köpte mig en alldeles egen lägenhet. :)2. Höll du några av dina nyårslöften?Njae, jag minns inte om jag gav...

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?   Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag. Klockrent! 1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)     Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna ...

Av Elin - 29 november 2010 21:43

  En fjäril här, en fjäril där, lite sömnbrist och positivitet har väl ingen dött av?   När du hör det här ljudet *pling* vet du att det är dags att vända blad.         *PLING* ...

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards