Direktlänk till inlägg 18 oktober 2008

Im officially..

Av Elin - 18 oktober 2008 17:13

...on my way.


Bella kommer om fem min och plockar oss.

Ha det så bra här hemma för nu hörs jag inte på en vecka!


Ta hand om er här hemma!

Hej så länge!

 
 
Linda

Linda

18 oktober 2008 21:25

Men hej! Har du hittat till min blogg? :) Och jo, jag har barn.. en söt liten tjej som man precis som dus äger blir underbart glad av! Utbildningen gick bra, hur visste du att jag pluggade till det? Kanske jag sagt det? Hoppas du ha en bra lördag. Kram

http://www,lillisen.bloggagratis.se

 
Linda&Ebba

Linda&Ebba

18 oktober 2008 21:44

Åhh, lycka till med flygningen... jag kan flyga, jag e inte rädd...
Ha en störtskön semester, det är du värd!

http://www.hundenebba.se

 
Jessica

Jessica

19 oktober 2008 21:04

Tycker inte om människor som åker utomlands när andra får slita i kalla Swe... ;) haha. Näe, för fan.. njut så mkt du bara kan. det är du värd!

http://jessiejo.blogg.se

 
Ingen bild

veronica

20 oktober 2008 07:52

Ha det så kul och ta hand om er over there =)

 
Jennie

Jennie

22 oktober 2008 20:34

Hej tjej! Hoppas du har det bra i värmen. =) Jag åker om 4 veckor och jag längtar sjukt mycket. Berätta när du kommer hem hur du haft det.;)

http://tankaravjennie.blogspot.com

 
Jessica

Jessica

26 oktober 2008 10:04

Nu vill jag se härliga bilder så att man får se lite värme och sol.. för här är det ju bara regn och blåst... måste kolla om jag i överhuvudtaget bvefinner mej i umeå eller om huset flyttat på sej..?! Hoppas allt är bra.

http://jessiejo.blogg.se

 
Jenny

Jenny

26 oktober 2008 21:18

Välkommen hem till kalla (?) svea :)
Haft det gött??

http://jen81.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 februari 2011 22:35


.. latsidan! Oj vad det hänt och inte hänt sedan sist. "Inte hänt" är kanske en tolkningsfråga också, med en negativ underton. Men ja, orka lalla på? Nepp! Vi tar ne som he kom tycke ja! Ingen brådska alls.. Jag är ju ung, ett tag till! hö...

Av Elin - 9 januari 2011 20:13

  Hon känner vinden efter ryggraden, frosten biter och hon springer för att rädda sitt liv.   Hon vill inte veta, hon vill inte höra. Hon vill inte tro att det är sant. 1,5 år har känslan funnits för någon annan. Tjejen har ödslat sekunder,...

Av Elin - 5 januari 2011 23:53

Jag kör en liten resume som alla andra också gjort i brist på annat.       1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Japp! Jag köpte mig en alldeles egen lägenhet. :)2. Höll du några av dina nyårslöften?Njae, jag minns inte om jag gav...

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?   Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag. Klockrent! 1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)     Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna ...

Av Elin - 29 november 2010 21:43

  En fjäril här, en fjäril där, lite sömnbrist och positivitet har väl ingen dött av?   När du hör det här ljudet *pling* vet du att det är dags att vända blad.         *PLING* ...

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards