Alla inlägg den 8 september 2008

Av Elin - 8 september 2008 13:57

.. och detta innebär att jag ska plocka ihop lite grejer och lämna bergsgatan för att återvända hemåt, mot glesbygden och Ljungaverk.


Just nu sitter jag och plippar medan jag dricker kaffe i min ensamhet, längtar till älsk kommer hem så jag får pussa lite på honom innan jag beger mig.


Skola vankas och efter min och M´s lilla utbildningsstund så känner jag mig taggad att återvända. Faktiskt. Det känns som jag kommer klara detta nu. M kan hjälpa mig de gånger jag kör fast och det känns tipp topp!

Kicki och Katarina ska också upp imorgon, ska bli kul att träffa dessa blypannor igen, var ett tagsedan sist, den ena längre än den andra.


För att ge er en liten inblick i vad som komma skall tänkte jag låta er blicka igenom min kalender den närmsta tiden framåt, de dagar då det händer ngt utöver det vanliga liksom.

Att tilläggas bör att även jag bör ta en genomgång av denna svarta agenda för att se vad som väntar mig! ;)


Då ska vi se, förutom att det står skola så står även detta;

Onsdag 10/9: Ollan 22år! (Katarinas födelsedag)

Fredag 12/9: 07.00 - 13.00 Öppning (Jobb-Bullerbyn)

Lördag 13/9: Klistermärke som betyder P-ring in!

(Sen är det tomt ett tag)

Söndag 21/9: Maggan Bebis! (Anna-Maria ska tydligen kläcka här)

Tisdag 23/9: 10.00 - 18.00 Stängning (Jobb-Bullerbyn)

Fredag 26/9: Hundvakt åt Oliver. (Bella, Johan och Mamman åker till Spanien och jag ska mysa med bollen tom Tisdag 7 okt.)

FREDAG 26/9 IGEN: Klockan 11 ska jag infinna mig på Sundsvalls Tattoo Studio hos Grim för att gadda mig. (Det blir en "Halv-sleeve" som förmodligen kommer bli världens ballaste tattuering!) (Marcus är lika peppad som jag är, dessutom är han ledig och ska följa med och se mig plågas)

Söndag 28/9: Desperate Housewives Säsong 5 har premiär!


Sen står det inte så mycket mer. Detta är vad som händer i fortsättningen denna månad.. GRYMT med gaddning! Jag var till Grim i veckan och fick en skiss på min kommande kroppsprydnad, försökte ta en ok bild på den (utan att avslöja för mycket) som jag lägger upp här nere tillsammans med bilden på M påväg till biljardspel, att tillägga om det var att vi lirade lika och jag satte världens snyggaste boll!


Anyways, nu har jag uppdaterat till allas stora glädje, kul va?


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards