Alla inlägg den 26 september 2008

Av Elin - 26 september 2008 21:08

Ja, jag har gjort det!
Var uppe hos Grim från 11 till staxt efter halv 3 (!!) men det var lugnt.

Fick lite frossa och svettningar men det var vanligt förkommande och även sår-feber kunde uppstå. Men vad gör man inte!?


Det gjorde så jävla ont där mot slutet men smärtan under själva jobbet är över och nästan helt bortglömd såhär samma kväll som konsten är utförd.

Just nu sitter vi i Bellas soffa och kollar på svt1, har precis druckit kaffe.

Vi ska se Seven senare, köpte den idag tillsammans med mammas födelsedagspresent (som hon förmodligen inte kommer bli nöjd/glad över eftersom inget jag tillför hennes liv är gott nog) för att det var "paket-pris".


Det svider så innihelvete på armen, är sjukt jävla öm och sjukt jävla nöjd.

Marcus säger att han skulle vilja ha en likadan. :) Det är gott betyg för en tattuering och jag är glad att den är min, bara min.


Grim var Grym, gjorde ett toppenjobb! Skulle kunna tänka mig att det kändes som att gadda klagomuren fast mjukare.. :)


Här kommer lite bilder, en "in the making", en med konturer och några då den är färdig.

Dock lite öm och röd, det kom ju lte blod då jag gjorde den så det kanske inte är så konstig att jag har småont.


Är iaf jätte nöjd med resultatet, den är jag, den genomstrålar musik! LOVE IT!


Nu ska jag och M pinna ut och kvällskissa en jätte trött Oliver och imorgon kommer nya äventyr. Naturskön promenad står nog på schemat.

Över och ut.


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards