Alla inlägg den 4 september 2008

Av Elin - 4 september 2008 16:11

Idag har jag inte datorerat en endaste gång före nu!

Fan va jag har slitit idag, tvättat sen 9 typ, sen kom Em och innan det hade jag avverkat varje millimeter av de "gemensamma"-utrymmen som finns i detta kollektiv med Ajax.


Fatta va äckliga kill-toaletter är och den eviga frågan är: Ser de inte hur äckligt det är/luktar när det ligger blöta handukar i hög?

Nu har jag gjort en fuling, lagt nästan alla handukar i garderoben för att de som ligger nytvättade framme ska kunna användas mer än en gång. Undra hur det kommer gå? :)


Har skrurat golv och dammsugit de förbannade mattorna som allt fastnar på! Hur får man sen en sån där tjock matta från ikea som är omöjlig att få bort hår från? Jag lovar att jag och sugaren spenderade 25 minuter på varje jävla matta. KUL?


Sen har jag duschat och gjort mig i ordning för att jag och Marcus ska åka till Härnösand och hälsa på hans pappa. Dessutom har jag gjort mackor till Marcus så han inte ska hungra ihjäl för att vi inte hinner äta eftersom besökstiden inte är så lång. What a GIRLFRIEND!

Han är det bästa som finns så vafan är några mackor när jag skulle göra vad som helst för honom??


Vi kanske hörs sen. :)


Kärlek Mace.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards