Alla inlägg den 25 september 2008

Av Elin - 25 september 2008 21:05


Mina händer, de är fina i grunden men nu har jag slitet, naggat knallrosa nagellack på dem.

Runt handleden har jag ett armband, två svart läderremmar som håller en silverring med texten "Forever" på. Marcus har ett likadant.

Längre upp på den armbandsklädda armen så finns nu inget mer, naken hud, svagt skimmrande av sommarsolens strålar, näst intill blek.

Överarmen är ganska fin nu tycker jag, vilade triceps och en liten tillstymmelse till biceps finnes, även denna yta är tom, tills imorgon!


IMORGON, det är sååå jävla grymt, imorgon så ska jag gadda den, från axel och ner till armbågen. Hur jävla coolt är det inte då? Jag älskar tattueringar och skulle nog kunna göra nya varje dag.


Folk lägger så stor tyngd på en tattuering, gnäller på "man ska ha den hela livet" o bla blia etc.. Ja det ska man men samtidigt så är det en epok i ens liv som ska återspeglas och minnas föralltid också.

Som min första, en textrad från svank upp skuldran som lyder "There is just to much that time can not erase. You still have all of me." Ni som kan er musik vet att det är två meningar ur låten My Immortal, den som lagomt nog cirkulerade när Johan Harrysson dog. Han var en av mina bästa vänner så för att hedra honom och vår tid tillsammans så förevigade jag dessa ord på min rygg. Jag älskar den tattueringen och kommer förmodligen aldrig sluta göra det heller.

Sen har ju ju en liten till, initialerna M.E och en stjärna på handleden.

Just därför att jag är en jävla stjärna och för att Marcus heter just Marcus Eliasson. Den gaddningen kommer påminna mig om hur han fick mig att känna den tiden i mitt liv. Jag har aldrig varit lyckligare och jag är fortfarande lika glad, om inte gladare?


Nog om detta nu, jag ville bara få fram hur jävla taggad jag är över att få en grymt snygg tattuering, costom made för mig och det jag vill ska visa vem jag är. Point taken??


Idag har jag inte gjort för mycket, fick ont i huvet på eftermiddan så jag somnade till när M åkte och jobba vid 3.

Men innan det så var vi ner på Sushi Bar och åt sushi med Empa och Mattias. Fast först så klev jag upp klockan 10 i 7 och tvättade. Fick inte ens nära på hälften klart men nu slipper jag se M i sina "högstadie-kallingar".


Igår så träffades jag och Bella, fikade litet, hämtade Ollie på dagis.

HundDagis, vilken grej! Det måste verkligen vara ultimat om man jobbar och inte kan åka hem på lunchen/ha hunden ensam och som det såg ut i skönsberg så verkar det fungera finfint!

Vi pratade om dittan och dattan och det kändes som alltid skönt att träffa Bella och snacka lite. Jag kan inte hjälpa att tänka att det känns som hon sa något som jag borde sagt med tanke på min tidigare historia men nu är det jag som står fast och stadigt, hon har nog influerat mig, till det bättre.

Hon är en trygg människa som är vettig och jordnära men också lite wild and crazy. Dock aldrig vulgär, som jag men ändå, det är kul att säga penis och se henne rodna. haha.


Nu ska jag ta en bloggrunda och sen stuva om i garderoberna och kanske packa ihop lite saker i en trunk eftersom jag ska flytta lite i dessa dagar.

FOLK är ju så jävla dåliga på att uppdatera så det lär väl ta en sisådär 3 minuter att gå rundan runt. KUL med omstuvning, jag kanske ska ge mig direkt på det istället? Nääeeää.


Puss älsk! Kom hem nångång!




Av Elin - 25 september 2008 18:33

Det irriterar mig att se och höra ett visst namn på en äcklig jävla vidrig sak, nej jag tänker inte ens skriva människa!!


Orden äcklet i sin tur använder sig av stör mig ännu mer!

Jag hatar, vill döda på riktigt!

Vem i hela vida värdlen skulle äcklet ärligt vara en förlust för!?

Seriöst? Nej jag tänkte väl det!!



VIDRIGA JÄVLA HALV-INDIVID, du är så jävla värdelös och jag klarar inte ens av att vara likgiltig, mitt hat tar över! IDIOT!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards