Alla inlägg den 1 september 2008

Av Elin - 1 september 2008 21:02

Så jävla skönt det ska bli att ta min gofis och mysa ner oss i sängen med en (förhoppningsvis) bra film och morötter och dipp. Så jävla nice, den är tillochmed skön att sitta i, lika skön som den ser ut på bilden faktiskt. :)


Nu ska jag hämta honom i soffan och gosa ner mig här med honom.

1a vara förkyld och få mysa i sängen hela dagen imorgon! ;)

Av Elin - 1 september 2008 15:09

Nu har jag inte ens något att ligga i! Jag sitter på kanten av sängramen och bloggar, kanske borde sätta mig i soffan och titta på tv istället..


hur som haver så tycker man ju inte att malm sängen ska innebära tvåmiljonerskruvar, men det gjorde den. Och Mattis har skrivdragaren på jobbet så här har man våndat sina bara lemmar med en fattig stjärnmejsel.


Tänk om någon hade räknat svordommar idag, jobbigt läge om man inte kan räkna över hundra.



Av Elin - 1 september 2008 09:56

Jag älskar snor, att ha ont i halsen och feber! Detta måste vara min tur-dag!


Ligger i sängen nu, ser knappt något med mina svullna grisögon men ska ändå envisas med att ligga vid datorn. Moget!

Ska egentligen städa här och skruva ihop en sängram, fatta kul att göra det själv då? Men Em ska höra av sig efter sin första skoldag så hon lärbli glatt överaskad när hon ser vad smom väntar henne! :D


Nu ska jag blunda eller klä på mig, det är vilket som.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards