Alla inlägg den 10 september 2008

Av Elin - 10 september 2008 21:22

.. limpa cigg!

Mamma har kommit hem från Riga så hon hade med sig gotta från Taxfreen, mella till Linus och cigaretter till mig. Vilket är bra för gratis droger är bättre än att betala sina missbruk själv! :)


Har gjort en kopiös mängd tonfisksallad idag = Middag, Lunch, Middag, gott som fan! Va ute och gick förut sen gick jag och lillen in till mormor, de åt glass och jag åt en knäckemacka, tänkte fika när jag kom hem typ nyss men ICKE, inget efter 20.00 Och jag höll på det, tog en kopp kaffe istället, vilket jag ser som okej, dygnet runt, hur mycket som helst!


Nog tjatat för idag, nu ska jag smsmysa lite med min loverboy sen natta!

Imorgon är sista natten på solokvisten, I LOVE marcus närhet och lukt.


Av Elin - 10 september 2008 13:42

... missat det så har jag en helt fantastik pojkvän.

Han är så underbart gudomlig, som en superhjälte anpassad för att rädda mig från livets Sylar, Lex Luthors eller andra onda demoner...


Om jag trodde att jag mådde bra innan jag träffade Marcus så trodde jag så himla konstigt och fel, NU mår jag bra, nu lever jag.

 Även om livet känns tufft så blir exakt allt mycket lättare att handskas med så länge han är i närheten!

Det är märkligt hur någon annan människa kan få en att känna såhär.

När jag ligger ensam på kvällarna så oroar jag mig över så mycket konstiga saker, som tandläkarbesök och mattelektioner men när jag ligger och lyssnar på honom andas så försvinner alla oroande störande funderingar.


Och även om han är det yraste yrväder, som busar med mig (springer och jagas i hallen m.m) så gör han mig till den lugnaste och mest rofyllda Elin som någonsin existerat.


Att älska honom utan gränser är otillräckligt.

Jag är skyldig honom allt jag har för det han gör med mig!

Tack, för att du är du och för att du gör mig till värdlens bästa Elin.



Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards