Alla inlägg den 21 september 2008

Av Elin - 21 september 2008 00:46

Herre jävlar i min lilla låda, Marcus Eliasson är klappkanon på krogen i detta nu!


Emelie har nyss åkt härifrån, vi har kollat på film ikväll hon och jag. Först åt vi hemmagjord pizza, sen drack vi en kopp kaffe och förberedde morötter och dipp.


Att rekomendera är den färdiga pizzabottnen som finns att köpa tillsammans med tomatsås (som jag totaldissade, gjorde min egen), verkligen smidigt! Det var första gången jag prövade den, annars brukar jag baka ihop en egen men det finns ingen kavel på bergsgatan ju så detta alternativet fungerade perfekt! Sjukt att man skulle vrida av pappen på vad som såg ut att vara en avlång konserv också sa det bara POFF så small det och degrullen var frigjord, ofta man va med på att det skulle smälla då!? haha. Neeee!

Vi slängde på lite vitlökstomatsås, skinka, champinjoner, lök och ost. Det var sjukt gott tillsammans med en klick turkisk yoghurt!


Sen bänkade vi oss framför tvn i sängen på Maceys hostel.

Vi tittade på Taken, handlade om en pappa vars dotter vart kidnappad i Paris och senare skulle säljas som prostituerad av ryska "trafficing maffian" och Guldkalven med Irene Huss. Jag har ju missat några Huss filmer där i mitten men det gjorde inget alls, denna var lika godkänd som de tidigare filmer jag sett.


Nu har vi sett filmerna, genomgått otaliga kiss/rök-pauser, Em har åkt hem till sitt och jag sitter här helt ensam och övergiven, suckandes till ljudet i trappuppgången som består av vaga toner av Magnus Uggla och mindre vaga toner av allsång från en öppen lägenhetsdörr som inte tillhör den jag befinner mig i! Vilket jävla liv alltså!

FYRA SEKUNDER! UNDERBART ÄR KORT! LALA, SKRIK SKRIK, KLAPP KLAPP!!!

Förmodligen OCH förhoppningsvis så drar de på krogen snart...


Sara o John ligger och sover (hur nu fan det går till???!?!?) Mattis o Berra drog just ner för att sköta om (fylla honom OM MÖJLIGT? ännu mer) Marcus på stadshuset och jag ligger här, ensam och småhungrig, luktar svett och är kissnödig. What to do? Jag tror jag ska göra mig en varm macka och låta min underbara älskling få ta pizzabitarna som blev över från middagen när han kommer hem, BARA för att jag är så jävla underbar!

Bara för att jag vet att han skulle uppskatta det och bara för att jag vet att han är den bästa människan som finns!


Kan ni tänka er, Elin Nordlander så enormt säker i sin relation att det inte ens stör mig att M är ute och slirar? Jag är mer svartsjuk när jag är med honom på krogen och ser när tjejer klänger på honom än när jag sitter hemma själv och funderar på om han har kul..

Jag är inte ens orolig att något ska hända för jag vet, i min blinda trygghet att inget kommer hända, Marcus kommer komma hem till mig, aspackad, pussa mig och säga att han älskar mig, krama mig och sedan somna på mig i ett försök till samlag. Det villsäga OM han ens kommer så långt som till samlaget.


Han är för go min snor-packade pojkvän, tills han kommer hem! ;)


Godnatt kära ni, jag kanske återkommer med en händelserapport från natten som ska genomlidas, om ni har tur imorgon vill säga!


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards