Alla inlägg den 17 september 2008

Av Elin - 17 september 2008 10:27


Jag pratade med Maggan igår, och när jag lagt på luren så kunde jag inte sluta upprepa mig själv till M, han tyckte jag var dödstråkig men vafan!?

AnnaMaria är så jävla stark och duktig, jag är verkligen imponerad av henne just nu. Hon är jätte, jätte gravid och klagade inte ens i somras när hennes fötter såg ut som kasslerbitar i ett par foppatofflor.

Även att föda barnet, hallå en fis i rymden, världens mest naturliga grej!

Jag är så jävla imponerad av dig AnnaMaria Lundgren och jag är mäkta stolt över att få kalla dig min vän!


I övrigt då? Ja jag pinnar på runt sidsjön som every other day, hänger med Mallet och Em, gör det jag ska liksom. Em kommer snart hit och dricker kaffe och lanar. :)


Själv ska jag skicka ett sms till mamma och fråga om jag fått nån post! Vi hörs, herrå!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards