Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Elin - 10 januari 2009 14:23

..anything.


Jag snurrar omkring bland bloggar och annat.

Igår hittade jag en sida där en tjej från Stöde säljer webcam-sex och efter en liten stund till hittade jag ett klipp som man kunde ladda hem. :D

Jaha, det var hon det. Känns verkligen som man lyckats om man säljer sig själv. Nog för att hon har sjukt snygg kropp men vafan, INNAN jag skulle sälja mig själv. Sen rykten om prostution i Las Vegas, känns inte så långt bort om man är kapapel till att åma sig för snuskgubbar genom en dataskräm. Eeyyoue.


Men ja, hennes val och förmodligen misstag. Självkänsla - NU!?


Jag ska bara ligga i sängen idag tror jag, det blir inte många knop iaf.

Nu ska jag glassa vidare.


Hejrå.


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards