Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Elin - 27 januari 2009 15:43

.. väl ändå ganska underhållande (inte) när folk knäpper kort på sig själva i 2300 olika vinklar och sen lägger ut på facebook? Åååå vilka spännande bilder, säkert väldigt rättvisa också. SÅ JÄÄÄVLA pinsamt. Skulle de bilder jag syftar på ligga där "de hör hemma" (snyggast.nu eller liknande 14-tis sida) så skulle de vara botten rankade. De skulle inte ens få omdöme.


Imorgon så ska jag hänga i köket på Bullen, där trivs jag bra. P3 strålande ur den oanmärkningsbara (??!!) radion och jag kockar krubb och suger på en kaffekopp. Fin fint, dessutom så får man träffa den bästaste personalen (och självklart kidsen) i hela fränsta. Framgår det att jag trivs på Bullerbyn?


Nu ska jag fortsätta sippa på mitt kaffe och vänta på bly-bule-gänget som jag ska få lifta med hem. Ska bli nice att få överösa dem med IQ och smarta råd, de händer inte så sällan nu för tiden. :D


Imorgon så ska jag bannemig tjusa på Viking också, han kan tillochmed få kräkas på mig för sen åker jag mot stan igen, en 50-tals klänning rikare förhoppningsvis. Neä, FB är roligare underhållning.


På återseende.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards