Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Elin - 19 januari 2009 20:05

Herre jävlar i min låda.

Åkte buss från stan och hem idag.

Från töva till straxt efter matforskorsningen så åkte vi efter en BMW, han hade blinkers på. Han körde som han kände för, eller så tyckte han att han körde rakt och riktigt.

Han lär ha vare packad för köra bra kunde han inte.

Han var över på motgående vägbana, en opel-personbil fick lägga sig i sin väggren och nita för att inte kollidera med bmw:n.

Sen la han sig i våran väggren så busschauffören ska köra om honom, när vi är nästan jämnsides med bmw:n så viker han ut i körbanan igen.

Bussen nitade och vi kunde se bilen köra full fart emot mötande lastbil och timmerbil. JAMEN JA, man vill ju gärna se en krock utan dess like, nog att man vart rädd vid första "påvägattbli"krocken men nu fick jag ont i magen på riktigt. Han klarade sig preis och vek tillbaka på rätt vägbana.

Sen höll han på att köra in i påfartsskylten till nedfarten vid matfors.

Han precis förbi den, med en hårsmån.

Han fortsätter mot östersund på e14. Polisen kommer med ilfart och tar honom straxt efter matfors. Jag var rädd och hade ont i magen.

Tänk er då busschauffören?


Hua.

Av Elin - 19 januari 2009 11:26

.. så åker jag hemåt. Idag ska jag jobba en sväng ooch imorgon vakas skola.

Det känns inte så jättekul att åka, det gör det aldrig.

Nästa helg så ska vi göra sushi igen, vi är lite ensamma då. Det kan verkligen behövas from time to time.


Igår gjorde vi inte ett skit, låg i sängen. Marcus åkte och köpte en ny tv och jag köpte mat. Vi svullade Max och tittade på film. Skönt att kunna koppla burken till tvn och bara köra på, istället för att bränna ut allt.


Idag fyller Ms syster Malin 18, imorgon fyller Bella 24 år, det är fan gamalt det. Men jag då, ett år yngre. Det känns sjukt, jag är fan snart 23, Malin F fyller 25!! 25 jävla år, för ett tag sen kändes åldern som nyss fyllda 19 men ne, så är det ju inte längre. Va gammla vi håller på att bli!

Födelsedags fika idag och imorgon, går ej, ingen av dagarna.

Ska försöka få M att åka till Bella med hennes present, han tog med sig Malins ser jag. Duktig kille!


Buss i 2 timmar, känns lockande!? Näe. Jobb i 2 timmar? Känns roligt, få träffa Jenny lite, ska bli kul o surra lite. Och inte är det färdigt här inte, jag får träffa na på onsdag också. =)


Hmm, nej om man kanske skulle ta och packa ihop sig och åka hemåt?


Packa. Ja. Hej Då.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards