Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Elin - 23 januari 2009 22:18

Jag hade glömt hur glad och peppad jag blir av gruppen/ensambeln USCBAllstars. De skriiiiiker uppsala, finväder och SLida.

Det var kanske en jättefin början på ett helt nytt varm år. Så nice.


Vi håller på att göra sushiris nu, det är i pågeånde stund inne i "puttra på låg vämre i 20 min"-stadiet. Sen ska de ångas i 15 min, sen vill det nog svalna på icke metallisk yta innan det ska få dras över natten. Imorgon blir det noribak med lax och gurka. Fy fan va fint med sushi!


Det börjar vankas ny-gadd känner jag. Det är inte alls långt borta nu.

Stjärnfall som heter duga med start i nacken med ett avslut där inte kroppen räcker till längre.  PIX-PAXAD. =)


Fringe har börjat sändas nu igen, fy fan va man blir glad av sånt!

Jätteglad. Det ska bli så sjukt nice att plantera sig till rätta på tvären i sängen och kolla på film, fringe och sen kanske lite c.s.i för ovanlighetensskull?

Malin (Ms lilla) kommer sen, hon ska sova här efter sin första legitima krogkväll. Vi ska gå ner och möta henne på stan så hon inte utsätts för mer läskigheter än hon själv åstadkommer. :D


Nu ska jag digga klart till.. "Kärlekens bandvagn, jag ser inget samband, följ med på kärlekens bandvagn - vi åker allesammans!".. Jajaaaa... Naj naaaaj..

Sen ska jag dra en repa på min blogglista, fixa sista med sushin o sen äre sängläge med hjärtat!


Who Am I Care?

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards