Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Elin - 26 januari 2009 17:26

Här är Salle, han är i Stockholm, förmodligen på klassresa.

Han äter glass och vinkar glatt åt fotografen.





Se så glad han är!!

Man kan inte annat än bli glad över hans "apperance".


Av Elin - 26 januari 2009 14:58


Nu har jag och M vart hos Grim, jag är först ut, sen ramlar Mackan in starkt 8 dagar efter mig. Det kommer blir så grymt schysst, jag är äclkligt taggad redan, även om det är ett tag kvar till dagen d. Sittning nr 1 påväg mot 6-7 stycken skulle jag tippa på. Vi får se hur det går. :)


Om en liten, minimal stund så ska jag pinna bort till Em, där jag förväntas dricka kaffe och slita på blyertspennan. Jag känner att jag måste få något fint gjort innan jag återvänder till Ånge. Hua. Ånge.


Till helgen ska vi på 50tals-fest, M Madsen fyller halv-femtio och det ska firas i Rockabillyns tecken. Tur jag har AnnaMaria och att hon i nödfall har Johanna. =) Jag ska klämma på mig ngt flashigt och förmodligen prickigt. Sen ska jag twista tills mina vrister går av och svinryggen lagt sig platt efter nacken.


Nejmen hur var det nu igen, gå bort till Emelie var de ja!


På återseende gott folk! Hejja!

Av Elin - 26 januari 2009 12:35

M ville också till Grim. M ringde och hörde sig för, lucka idag. =)

Förhoppningsvis får jag min sleeve tillfixad. Helosan hela dan sen då.

Börjar bli lite skitnödig men det blir jag alltid när det har med steriliseringsförpackingar att göra.


Fy  fan, nu mår jag illa också.

Återkommer när vi återkommer till Bergsgatan. :) Ciao Bellas!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards