Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Elin - 14 januari 2009 19:33

... jag vet inte om det är huvudet eller kroppen som skakar.

Eller jo, det är vänsterhanden. Lite läskigt är det att känna sig "mindre kry" nu när det går så mycket sjukdomar runt ikring.

Nackdelen med att inte jobba på dagis så mycket är nog att när man väl är där så kommer det så mycket bacillusker att kroppen inte hinner med att anpassa sig - fördelen är att man inte är där mycket och ofta och "hinner" drabbas. Å sen vill man ju jobba, gärna och mycket.


Det har varit fullt ös idag, efter jobbet så åkte jag till AK och Neo, drack en kopp kaffe och surrade lite skit. Sen åkte på jag shell åt mormor och sen vidare hem till mormor. När jag lämnat bilen och tv-tidningen så gick jag hem. Åt två hårdbrödmackor och sen snurrade jag ett kort varv på nätet och slog på en film, Ghost Town, hann inte ens se introduktionen innan jag somnade.


Nu är jag vaken, tänker försöka somna i tid ikväll, fast det lär väl vara ett smärre mirakel om man lyckas med det. :)

Näe, jag borde egentligen, verkligen inte egentligen sova på eftermiddagen men jag gör det ändå. Det är så jävla dumt.


Imorgon ska jag äta middag med Madde, tur jag kom på det!

Tror jag kom på de nu för att jag är lite hungrig.

Har även gått upp 6 kilo sen jag och M vart tillsammans, det är fint det.

Helt plötsligt fick jag större pattar - 1-0 till mig.


Nu ska jag snurra vidare, med lite tur så hörs vi imorgon, adjö.


JAG SAKNAR MARCUS, mycket som tusan. 

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards