Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Elin - 18 januari 2009 11:26

..ens kunna mäta sig med rockbandet innanför Ms lilla panna. Jo, själv har jag också lite ont i huvet men jag låter han få "den här"..

Han var så svag igår, hua, kexade jättemycket, iprincip överallt.


Fick mina två studerande bästa vänner att ge upp studierna en snabb sväng för att senare bli sketa fulla på stadshuset. Haha, ganska kul faktiskt.

M vart också bra på gasen, 10 i 2 så frågade jag om vi inte skulle gå ner på subway, köpa en macka och sen traska till taxi-kön.

So we did, M gick så sakta att han ungefär gick baklänges. Jag vart också full. För full för mitt eget bästa så jag slutade dricka, fascinerande va? Ja jag slutde dricka. Och jag rökte inte, det var absolut inte ett dugg gott så jag rökte inge mer helle. Det är konstigt ändå va kroppen fungerar. Den sa stopp - inge mer. Och då gick de inge mer. Hade jag druckit en cider eller rökt en cigg så skulle jag förmodligen spytt som en stucken gris.


Dagen var mysig, jag och M tog bilen ner på stan, o sen gick vi och fikade där. På Signes Cafe, som var jätte fint och supermysigt.

Signes Cafe ligger på Thulegatan, mellan P.O.P och Kharma skulle jag nog säga, mitt emot Exit och J.C Toppen kaffe och verkligt bra priser! Stor baguette med salami & brie + kaffe = 55:- Där liknar det verkligen något!


Efter vi fikat klart så vart det birsta en snabbsväng, M skulle kolla på tv.. Kul jul. När vi tittat klart på tv (det låter som vi måste åka någonstans för att SE på tv) så åkte vii raka vägen hem, jag var jättetvungen att göra 2:an, sånt som vi tjejer inte gör. Jag intalade igsjälv redan när vi åkte innifrån stan att jag "bara inbillade mig" med det gjorde jag inte, kände jag utan för media markt.


När vi varit hemma i dryga timmen så gick vi till Malin där maten tillagades. Emelie var också där, de hade gjort potatis och morötter i ugnen, go jävla gryta och sallad. Till detta avsmakade jag och M sprit.  Jaja, väl där började kvällen. Nu är den slut och det är en ny dag.


Idag ska vi förmodligen till timrå. Jag hoppas det iaf. Ms lillasyster fyller 18 på måndag och då är jag allt annat än här. Tyvärr så jag tycker att vi åker till henne idag. Men jag bestämmer inte idag. Hur som helst, nu ska jag pussa lite på svagskiten som ligger här, sen fortsätta med det länge.


På ni-vet-vad.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards