Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

Jag heter Elin och det var visst jag...

Av Elin - 30 januari 2009 13:06

... som vart utmanad på Jennie´s blogg!


* lista tre saker med din kropp du är särskilt nöjd med
* länka den du fick utmaningen av
* och skicka vidare till tre personer du tycker borde vara extra nöjda med sig själva!



Nöjd med sin (min) kropp? Det vette fan men jag är nöjd över mig själv. Min kropp är kanske inte som jag vill att det ska vara men nog är jag väl stolt över den person jag är. Nu finns ju jag i en kropp som ser ut som den gör och det är bara att gilla läget. :)


  • Plats nummer 1 av saker att gilla intas starkt av mina underarmar, handleder och händer. De är precis som jag vill ha dem och jag gillar dem. Mina händer är extra fina när mina naglar inte är avbitna, naglarna växer sig så som folk vill ha dem på salong och de har aldrig någonsin gått av, stenhårda. Det är bra!

  • Tätt efter in på en andraplats kommer min nuna, i den sitter en charmig pär-näsa och jag har två fina blåspräckliga ögon och en mysig pussmun som kan sjunga. Mina ögonbryn är oklanderliga, behövs i princip aldrig plockas.

  • Tredje och sista plats faller ryggen in, inte för att den ser ut som en julgran bakifrån (och det är väl fint med jul?) utan för att den kläs utav två meningar ur den finaste och mest betydande låten i hela världen. Ryggen pryds av en tatuering till minne av Johan Harrysson och texten lyder "There is just to much that time can not erase. You still have all of me." Den är jag så stolt över att bära och det gör min rygg till den vackratse i världen. Kan jag tycka.

Nu jävlar har ni fått höra vad jag tycker om hos mig själv. Det finns yttligare tusen saker jag älskar hos mig själv, jag är inte självgod med jag gillar mig. Mer till det inre än det yttre och det, mina vänner, behöver man inte hymla med.  Jag önskar att fler kände som jag, de är värda att må bra för de flesta jag känner är underbara människor!


Nu är det min tur att utmana 3 (jag kan säga miljoner fina saker om) av mina vackra vänner. Here it goes!!

Em.

Malin.

Bella.


Mycket nöje kära vänner, nu ska jag ta mitt tillpiffade 50tals hår och åka till Timrå och titta på när de sätter ihop nya garderober. :)

 
 
Bella

Bella

30 januari 2009 14:47

Heeej! =)
I saw the utmaning. Tar tag i det vid ett senare tillfälle. =P
Tack för tipset i min blogg. Bra att komma ihåg. Inga som helst planer för helgen. Ev. att jag åker upp på Södra och tittar på lite skidåkning. Ska du ut?
Hehe, testmysa. Jag och Bollen ska ha fredagsmys ikvälliaf. =)

http://bellasliv.blogg.se

 
Ingen bild

Em

4 februari 2009 21:53

Jo, hej, det var visst du som hette Elin och skulle ta och blogga nån gång eller????????+

 
Vickis

Vickis

6 februari 2009 09:48

Hej hej! Roligt med livstecken från dig... Blitt helstadsbrud nu? Aporia betyder PUSSEL, kommer från grekiskan och är ett olösligt pussel... Du är den ende som svarat... Kram

http://mamslovesdesi.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 februari 2011 22:35


.. latsidan! Oj vad det hänt och inte hänt sedan sist. "Inte hänt" är kanske en tolkningsfråga också, med en negativ underton. Men ja, orka lalla på? Nepp! Vi tar ne som he kom tycke ja! Ingen brådska alls.. Jag är ju ung, ett tag till! hö...

Av Elin - 9 januari 2011 20:13

  Hon känner vinden efter ryggraden, frosten biter och hon springer för att rädda sitt liv.   Hon vill inte veta, hon vill inte höra. Hon vill inte tro att det är sant. 1,5 år har känslan funnits för någon annan. Tjejen har ödslat sekunder,...

Av Elin - 5 januari 2011 23:53

Jag kör en liten resume som alla andra också gjort i brist på annat.       1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Japp! Jag köpte mig en alldeles egen lägenhet. :)2. Höll du några av dina nyårslöften?Njae, jag minns inte om jag gav...

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?   Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag. Klockrent! 1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)     Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna ...

Av Elin - 29 november 2010 21:43

  En fjäril här, en fjäril där, lite sömnbrist och positivitet har väl ingen dött av?   När du hör det här ljudet *pling* vet du att det är dags att vända blad.         *PLING* ...

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards