Alla inlägg den 7 november 2008

Av Elin - 7 november 2008 17:17

... men vart är ni två, mina nära. Plugghästarna..


Ikväll ska jag och Mackan på bio, vi ska se Saw V, på min inrådan.

Jag älskar de filmerna, förstå vilka sjuka jävlar som skiver manus. Helt sjukt!

Även om det inte är samma ressigör som de första tre så håller filmerna verkligen måttet iallafall! Creds för det!


Idag har vi tvättat och städat, fan va tråkigt det är. Jag är sur och har fått M att uppleva grava svängar av PMS. Stackarn, men jag erkänner iaf att det är jag som är dum, mest hela tiden. Han får inte ens tvätta som han vill, hur han än gör så blir det fel och sånt förtjänar han inte!


Och till råga på allt så är han underbar. "Vad vill du äta idag då?" -Jag vet inte. Svarar jag. "Jag lagar vad du vill, gärna något svårt för det är roligare att laga." Jag svarar: Jag vet inte, sush. "Det tar så lång tid men vi kan köpa det?" Jag svarar: Jag tror inte jag har råd. "Jag betalar, då kan vi köpa nigiri exclusive."


Marcus är bäst. Han fattar nog inte själv vad han gör med mig!

Igår tillexempel så visste han inte att jag låg och väntade i hans säng när han kom hem efter jobbet. Jag fick ett sms: "Nu är jag hemma, om du sover så får du sova så sött, vi ses imorgon. Älskar dig."

AMEN SURE, han låg ju inte i sängen, där låg ju jag ensam. Han var inte ens hemma! Jag svarade på smset: Ska du sova nu eller?

Då fick jag yttligare ett svar: Nej det tror jag inte.

Där brann det för lilla fröken Nordlander. HAN VAR JU INTE ENS HEMMA, fast han sa att han var det.

Jag väntade i 30 sekunder (som kändes som en evighet) med att ringa honom, så hörde jag porten öppnas.

Marcus vart jätteglad över att jag var hos honom, fråga hur glad jag var?

INTE ALLS, jag fick ju för mig att han inte skulle komma hem, att han var hos något äckligt luder. Han fick sig ett skällut men kontrade med att jag var så söt och mysig plus att han aldrig skulle göra så emot mig.

Men ändå, fatta känslan av att få ett sms: Nu är jag hemma. ÖÖH nej det är du inte alls.


Yeah yeah, nu ska jag ta en I BU ME TIN och trippa ner i tvättstugan igen.

Kanske.



Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards