Alla inlägg den 26 november 2008

Av Elin - 26 november 2008 21:33

Jag har försökt blunda för det faktum att varenda jävel har den på sin blogg så nu gör jag det för att slippa veta att jag måste göra den framöver! :D

Tänk att man kan känna "JAG SKA GÖRA DEN! Sluta tjata!", om en jävla bloggutmaning. Ofta man är tvungen. haha.


SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:

1. Är du singel?: NENNEMEN!

2. Är du lycklig?: Oftast.

3. Är du uttråkad?: Inte för stunden.

4 är du ledsen?: Lite ledsen är jag alltid när jag är "hemma".

5. Är du italienare?: Nä men Marcus brukar få "köra en italienare" på mig.

6. Är du cool?: Ohhh yes!

7. Är du från Irland?: Noy Oy Aim Nåt.

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: De har aldrig varit tillsammans!


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Jag säger bara - Angling- Gissjö -2007. :D haha

2. Har du någon gång blivit sårad?: Klart jag har!

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Givetvis.

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Näe det tror jag inte.

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Mången gång!

 6.Har du haft en hemlig beundrare?: Isåfall en FÖR hemlig. :P

7. Är du kär?: Ja, 8 månader av fjärilar har virvlat runt, and still going strong.

8.Viill du gifta dig?: Ja, om jag får nån jävla ring nån gång! (Note to M: En rockig, du vet. :))

TVÅ ALTERNATIV:

1. Bilddagboken eller lunar?: HAHA.

2. Hår eller ögon?: HÅR, det på huvet. Ögon, det bruna!

3. Katter eller hundar?: Lejon och Hyenor. Va äre fö fråga!?

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Bägge i en salig ordning. Beror på humör, men de bästa är de bästa, behöver inte vara de närmsta.

5. Coca-Cola eller Pepsi?: Pepsi. Max.

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Romantisk hemmakväll? Vad är det? Volbeat och Baileys eller? Älskling, vet du vad det är!? ;)

7. Pengar eller lycka?: Man kan köpa allt för pengar!

8. Dag eller natt?: Solig dag, ljus, varm natt - same same...

9. Msn eller mobil?: Juppin!


TIO "HAR DU NÅNSIN...":

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Ne, jag hann alltid ut! :)

2. Brutit nåt?: Löften gällande "jag hör av mig", ungefär tusen gånger!

3. Gjort nåt du ångrar?: Nej aldrig. höhö. JO!

4. Hoppat Bungee Jump?: Hallå, jag lever ju! 1a inte utmana gravitationskraften!

5. Ljugit för någon du tycker om?: Nej.

6. Ätit en hel tårta?: Hår- eller gräddtårta? Inget av dem förresten!

7. Gjort bort dig offentligt?: Va, JAG? Nehe, aldrig! Skulle kanske va den gången jag sa att man skulle suga av GymMajjen för att få godkänt i idrott och han satt bakom mig i matsalen. :D hahahahaha.

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Nej, inte nu. Kanske för 5,5 år sen.

9. Gråtit när ett husdjur dog?: Inte vad jag kan minnas, sadisten.

10. Velat försvinna?: Ungefär nån gång i månaden hela min uppväxt.


SENASTE:

1. Telefonsamtalet du gjorde: Marcus.

2. Telefonsamtalet du fick: Malin Hägglöf.

3. Personen du var med: Mormor.

4. Roligaste grejen som hänt: Utlandet med M var prima, inte en endaste sak kom emellan oss och TOTAL lycka. Inget!

5. Personen du smsade: Tommy Eriksson

6. Skrev till på myspace: Myspace? Skrev aldrig, har kollat på LeifKarates sida once up on a time.

8. Du kommenterade: Emelies blogg.

9. Du tillbringade natten med: Tussungen, Mac Taylor, senaste verkliga personen var ju såklart Marcus.

10. Du kramade: MysMarcus.



NU ÄR DET ALLA ANDRA PARANOIDA SUCKERS TUR ATT KÄNNA SIG TVUGNA ATT GÖRA DEN HÄR LISTJÄVELN!


Jag längtar tills imorgon älskling.

Av Elin - 26 november 2008 21:04

..spenderas åter igen på Terassvägen framför datorn och tv:n. Just nu kikas det på Vh1. Kikar och kikar förresten, jag lyssnar mer.. Det kan vara så att det är den bästa musikkanalen. Förmodligen så är den nog det.


Senare så blir det självklart insider, antagligen kommer den ge sveriges (redan) främlingsfientliga ännu mer kött på benen. Handlar tydligen om romer. De är en "erkänd" minoritetsgrupp i Sverige som inte ska särbehandlas pga av sitt ursprung. De har till och med skrivna offentliga dokument på romanichib som ska finnas att tillgå på alla ställen, så som kommuner, försäkringskassor och andra fackliga myndigheter. Precis som samerna har tillgång till dokument på samiska.  Det är många som inte vet det. Men så äre.

Visst är det lite roligt ändå när de "haffar" en stor-kjolad rom som sedan har diverse ALLT i kjolen. När jag var i birsta när jag var mindre så tog de en tant som hade en hel jävla musikanläggning innanför kjolen!

HUR FAN ORKAR DE GÅ RUNT MED SKITEN??


Idag så har jag varit och läst om operativsystem och volymer på cylindrar.

Imorgon ska jag ha prov på bägge dera.

Efter skolan så åkte jag till mormor och drack en kopp kaffe. Det var gott.

Sen kom jag hem och upptäckte att kommunen missat att ge mig en månadslön, sånt blir man ju glad av! Så... imorgon blir det fullt upp med skola, prov och samtal hittan och dittan. Sen gör jag lite förskottshelg och rör mig öster ut. Funderar på att fixa intervjun med T i helgen också. Vi får se vad som hinns med...


Näe nu ska jag slå över på efterlyst för att se vad samhället får folk att göra.


Imorgon Macey, så ses vi! <3

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards