Alla inlägg den 18 november 2008

Av Elin - 18 november 2008 21:16


Jag har blivit UTMANAD.

"Ta den sjätte bilden i den sjätte bildmappen i "dina bilder" och publicera den i din blogg och berätta vad den föreställer."


Det här är min pojkvän, Macey. Vi är påväg ner till DT för han ska försöka sig på en revanch i biljard. Här vet han ännu inte att det kommer bli lika och det senare kommer att stå 1-0 till mig. HEHE, lyckträff att jag fick berätta den historien. :D




Nu får jag utmana! :)

Jessica J.

Bly-Bulorna.

Bella.

Therese Å.

Emelie.

Malina.


HIT IT!


(Förövrigt så vet jag att de ALLTID läser min blogg så jag tänker inte ens bege mig ut på ett upplysar-mission.)

Av Elin - 18 november 2008 08:24



Vad är det med mig och sova egentligen??

Somnade väl runt en sisådär 3 igår, skulle upp 6. Hur känns det, undrar ni?

Jo fan, det känns bra!


Hängde hos Oljan igår, Liset, Kent och Jag spelade buzz, man var ju smartast. Flest antal rätt men jag vann aldrig. Det är fint det. Logiskt? Nej jag tänkte inte heller det...

Vi käkade pizza och surrade skit med Malin på bykrogen, kollade på boston tea party, mitt favorit tvprogram som annars är så undehållande. Igår höll ämnet inte riktigt måttet tyckte jag.


Kollade på Big Stan när vi skulle sova men ja, jag var inte så impad av den filmen. Den va väl roligt, han är ju det Rob Schnider. :)


Nu ska jag lyssna vidare på volbeat sen ringa till G.S i stan och se vad hon har för upplysningar om fosterhemsplaceringar som skedde för 12 år sedan.

Undrar om det skiljer sig mycket från BBIC?

Ja ja, det märks beroende på vad hon minns.


Nu till förberedelser, sen blir det ringa av!!


Uppdaterar senare. Ciao så länge!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards