Alla inlägg den 19 november 2008

Av Elin - 19 november 2008 13:38

Emelie, den lilla musamman har utmanat mig så nu blir det svara av!

Btw, så åker jag till stan ikv. :)




Svara med bara ett ord:


Var är din mobiltelefon? Här!
Var är din (o-)äkta hälft? Menigo.
Ditt hår? Mörkbrunt.
Din mamma? Fönar.

Din pappa? Vem?
Syskon? Bröder.
Det bästa du vet? Marcus.

Din dröm inatt? ? Död.
Din dröm/ditt mål? Hjälpa.
Rummet du är i? Skola.
Din hobby? Knåp.
Din skräck? Förlust.
Var vill du vara om 6 år? Tillsammans.
Var var du igår kväll?
LillaP.
Vad du inte är? Fit.
En sak du önskar dig? Framtidstro.

Var du växte upp? Södravägen 16.
Det sista du gjorde? Enkät.
Dina kläder? Baggy.
Din TV? Fungerar.
Ditt/dina husdjur? GamMajja
Dator? Portabel.
Ditt humör? Paralyserad.
Saknar någon? Flertal.
Din bil? Vilken?
Något du inte har på dig? Vantar.
Favoritaffär? Panduro Hobby.
Din sommar? Bullerbryn.
Älskar någon? Marcus.
Favoritfärg? Mörkt.
När skrattade du senast? Tidigare.
När grät du senast? Imorse.


Jag nämner inga namn Emelie men du använde inte endast ett ord som svar på frågorna. Du fuskade. :)

Själv löste man uppgiften, det var lite småklurigt men det kändes som man skrev på utan att tänka. :)


Jag utmanar jag med, för jag tycker att det är roligt.

Bly-BulORNA, det gäller dig med Oljan!

Jessie Jo, hon har ju ändå inget bättre för sig än youtube!

Bella, dig vill jag också ha lite svar av.


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards