Alla inlägg den 6 november 2008

Av Elin - 6 november 2008 20:19

Hejochhå - vad det går!


Jag och Linus har lagat mat, som han tyckte om och åt. Jag har gjort den på dagis förut och där går den maten hem och tydligen så föll den lillebror i smaken också. Barn och Barn, äpplet faller inte långt från trädet.


Idag har jag varit till ånge, twice.

Först upp på skolan för att hämta historiagrejer, sen igen med Maggan och Viking. LillPrinsen. Gud va fin han är pojken, och så go. Nu är definitivt Tant. :)


Det ploppar upp ungar överallt runt i kring en, what to do?

Jag såg en annons i ST igår, en hundvalp som jag vill ha.

MEN tillochmed det har man förståelse för att man inte skulle klara av.

Jag är fan inte ens kapabel till att ta hand om mig själv, just nu har jag dessutom Macey att ge all min uppmärksamhet åt. :)


Ja men vad gör du nu då?

Jo jag är barnvakt, fast det verkar som Pingu klarar  mitt jobb åt mig.

Lite lättad är jag för nu har jag och Linus gjort en hel del, som tar ganska så mycket kraft! Vi har lagat mat tillsammans, städat tillsammans och pysslat tillsammans. Linus var så duktig och kreativ dock med världens belutsångest över vilka färger han skulle ha på sitt glitter. Mäkta förvånad vart jag när han valde svart, utan att ens sukta över det röda glittret. Men sen, då skulle han ha röd, trodde jag var final också men han ändrade sig och tog rosa. CHOCK!


Han är gullig lillebror och i lagom dos är han underbar.


Ikväll ruvas det på hemligheter. Sånt tycker jag är kul. :)

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards