Alla inlägg den 23 november 2008

Av Elin - 23 november 2008 19:46

Idag har varken jag eller M gjort många knop, eller han var iväg och bowlade med en av sina söta singel kompisar. Richard, han är så söt och snäll. OCH rolig! :)


Sen har jag pluggat och städat, varit på ica och carb-forskat lite.


Till middag idag åt jag sallad, en köttbit och kycklinglår.

Drack mjölk till det.


Har inte fuskat märkvärdigt idag, har ätit lite sötmandlar med 13,5/100g kolhydrater.


Har inte så mycket mer att tillägga annat än att det går bra, visst är man sugen och så men nu gör jag det här för att se hur det går. Det är liksom inte på liv och död. Men ja, det är spännande.


Nu ska vi kolla på film och jag ska snusa och dricka vatten så det står härliga till!! :)


Imorgon är en ny vecka, full av bra serier. Och till helgen blir det gettogather med innebandy och mys. OCH FUSK I PROTOKOLLET!

Hejpa!

Av Elin - 23 november 2008 13:37

..svaren på mitt hemprov i historia.

Jag har läst boken 287 gånger men nu är jag klar. Ångest framkom i mitt bröst i samband med att jag skrev på den sista frågan. Jag vet inte varför. Trots att jag tycker att mina svar är utförliga och ganska bra så är det ngt som trycker i mitt bröst..


Det kan ju även vara "High fat, Low Carb"-frukosten?

6 skivor bacon och en tallrik fil. Det känns ju verkligen allt annat än nyttigt att äta bacon till frukost, men ja. What to do, man måste ju testa ngt annat än godis och chips på morgonen. :D Även om lite lakrits känns mindre farligt än bacon....


Idag ser det ut att bli lugnt här på bergsgatan, förmodligen blir det lite inhandling av nötter och kyckling som ska förtäras till middag. Men hey, tydligen så ska kaffe vara a-okay. Då behöver jag inte känna att jag fuskar! Vilket är sketabra!


Nu ska jag se vad den här dag har åt mig.

På återseende! Adios Amigos!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards