Alla inlägg den 4 november 2008

Av Elin - 4 november 2008 19:08

.. just nu håller jag på och steker hamburgare, ja M, det finns friscobröd kvar som du kan äta imorgon innan du åker och jobbar! :)

Jag tänker då alltid på dig jag! <3


Jag har trixat ihop några fina julkort, några såg mer ut som Elin 4år hade gjort dem men sen fick jag in knycket. Telefonen ringde hela tiden så jag vart distraherad titt som tätt.


Nu ska jag äta min burgare medan jag tittar på senaste GOSSIP GIRL!!

Love this shit.


Även att jag tror Mackan och jag kommer att titta på film när han kommer hem, han vill se Get Smart, jag ska se vad det står om den på IMDB, kanske kan jag offra mig, kanske inte..


Ja men just ja, sa jag att jag hade världens bästa pojkvän?

Om ni missade det tidigare så kan jag upplysa er om att jag har världens bästa pojkvän, det mina vänner, tåls att sägas om och om igen!


Nu - Hamburgare - GossipGirl - Dr. Pepper. (Linus skulle sagt Dr. Petter)

Av Elin - 4 november 2008 14:10


Liv, vem är du som följer mig så vaksamt?

Jag läser just nu på komvux för att sedan kunna dra mitt strå till stacken mot förändraingar av detta samhälle, som socionom. Vad och Vart jag sedan ska jobba återstår att se. Men, jag känner att med min vilja att förändra samhället så skulle jag lika gärna kunna använda den till att flytta berg.


Marcus har nu åkt på jobbet, jag hade tänkt åka hem men tydligen så är det den oficiella Vi-Svarar-Inte-När-Elin-Ringer-Dagen idag och jag kände inte för att gå mellan fränsta och polen när jag anlände så det blev till att stanna på bergsgatan!


Nu ska jag täcka köksbordet med tidningspapper och börja med mitt pyssel, jag ska göra ett farsdagskort - allt för trevnades skull!

Sen ska jag påbörja min oerhört älskvärda julklapp, kommer bli ungefär finast i världen!

Jag ska ta en bild i tillverkandes heta ögonblick så ni ska få chans att se idésprutans kaos.


Jag har precis pratat med Marie också, hon och jag upplysta varandra om vad som händer. Efter det så skickade jag iväg ett mail till socialtjänsten i Sundsvall, så nu Therese så börjar det närma sig grillning! :)


Nåja, även om kaffet inte är nära på lika gott här som på Dahlgatan så måste jag nog göra mig en panna. Annars kommer denna dagen sluta i nervsammanbrott.

Konstigt ändå, jag älskar att pyssla och pilla men när pillet inte vill som jag från första försöket så tappar jag tålamodet.. Märkligt.

Men ja, nu till första försöket - Uppdrag : Scrapbooking.

Av Elin - 4 november 2008 12:04

..hur underbar Marcus är?


Han har precis kommit hem från statoil, där han köpte fil och ägg så vi kunde äta mys frukost tillsammans idag eftersom jag tar picket och åker hem snart.


Igår på posten så fick Marcus ett paket... I paketet så fanns MIN parfym, den jag hade när vi precis börjat träffas, som jag inte kan hitta någonstans nu mer. Han hade köpt den till mig, han hade hittat den.

Oboy vad glad jag blir över sånna här saker! Marcus är såunderbart bäst att jag skulle självdö om han lämnade mig.


JA JAG ÄR SVAG OCH UNDERGIVEN, han är mitt allt och jag skulle DÖ om vi gjorde slut. (Ibland är 13:års tänket acceptabelt)


Nu ska jag kliva upp ur sängen, gå in i köket för att pussa på min drömprins som befinner sig framför äggen han just köpt till oss.


Btw, såg ni Carl-Jan Granqvist´s enormt roliga och omedvetna kommentar om att man INTE ska spruta champagne i en pool, "Spruta, det gör man i munnen."


Hej på ett tag!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards