Alla inlägg den 1 november 2008

Av Elin - 1 november 2008 16:29

men nu ni.

Tillbaka efter några dagar på glesbygden.


Just nu puttarar en gryta på spisen (1,5 timme till för den delen) och jag sitter och lyssnar på Lady GaGa´s Poker Face som är kanske hur bra som helst! Om jag fortsätter lyssna på den så kommer kvällen sluta på krogen och det håller inte eftersom jag ska plugga jätte mycket imorgon.

Åker hem på måndag eftermiddag eller kanske direkt på skolan på tisdag - matteprov hägrar!


Jag har intalat mig själv att jag ska köra på stenhårt nu resten av terminen.

Jag är fan laddad, inte nog med att jag ska plugga till tusen, jag har även sysselsättning att ta med till västra så jag slipper känna paniken!
Pyssel till tusen, en ny opåbörjad bok och laptopen, jag kan omöjligen bli uttråkad. Dessutom bor Tina och Tippen svinnära.


Jaja,  dags att ta fram vinterjackan? Svinigt kallt ju!

Näe nu ska jag glo vidare. Ha det så jäla fint allihopa, massa pussar och kramar!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards