Alla inlägg den 2 november 2008

Av Elin - 2 november 2008 13:51

Morgonen mellan 06 - 10 har spenderats på toaletten, sittandes, liggandes och något där mitt emellan.


Jag var ut igår, eller vi var ut igår, bortsett från blixten som damp ner från, va jag tyckte var, en klarblå himmel så hade jag skit kul.

Träffade Jennifer, Stina och Madde A. Sånna personer är det roligt att träffa! Jag dansade lite och berättade för Mange Schmidt hur bra det här är!


Sen gick vi hem, förbi statoil med Berra, åt 2 korvar.

Vi gick hem och la oss, sen vaknade jag av att jag mådde sjukt illa.


Dagens fråga lyder: Är det fysiskt möjligt att "tömma sig" på det som finns.

Jag sket och spydde tills allt var slut, uppriktigt sagt.


När jag väl lagt mig i sängen och lyckats sova mer än 20 min utan att vakna av illamåendet så vaknar jag och känner mig relativt pigg!

Men nu  vänder nog hela den biten, magen börjar låta och jag känner mig inte tipp topp direkt.


Nöw thus isnot gonnah work work, måste ge mig här. Hej!


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards