Alla inlägg den 8 november 2008

Av Elin - 8 november 2008 20:45

.. shes gonna love nobody... 


Lady Gaga´s Pokerface är kanske världens jävla partyhöjare!

Jag sitter i soffan på bergsgatan med mina scullcandy fläsklurar på mig, de andra sitter och snackar - vilket jag är helt ointresserad av.

Låten är precis så jävla bra, tro det eller ej men Brittans Womanizer och Pinks So What är lika klämmiga. Vilka bra bitar!


Idag har vi slöat, varit nere på stan för att sen åka till M´s mormor och morfar. Morfarn är så jävla härlig. Han är skämtsam och smådryg, precis som man ska va! Vi fick mat och jag drack blossas glögg 08´. Hur god var den då? Ja inte alls, den smakade endast sprit, jag tror jag tycker det är godare med alkoholfri glögg. Men jaja, smaka bör man, annars dör man.


Vad händer ikväll då? Vi sitter här som ett gäng növel, förmodligen så är det bara jag och M som kommer att gå ut. Jag vill nog ut, träffa Malina och hennes göteborgare. Skulle upp dit men våra spritflaskor är för stora och exklusiva för att delas på och förflyttas.


Å vad jag inte längtar tills imorgon, då är verkligheten ikapp, det blir söndag- allt annat än en bra dag.


Nu ska jag surfa vidare i socialitetens tecken :P



Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards