Alla inlägg den 17 november 2008

Av Elin - 17 november 2008 11:23

definitively not alone..


Jaha, var någon dag sedan jag skrev sist. Är fortfarande hos M i stan men jag ska snart åka hem till Lilla P, inte utan ett stopp hos Kent och Oljan i Fränsta. Var ett tag sedan jag såg dem så jag måste ju dit och röka under fläkten.. OCH jag måste höra/dela anekdoter, självklart!


*tar en snus som kommer få mig att må illa om ca 7min*


I torsdags kväll så åkte jag tåg till stan, myste på med M bara. :)

I fredags så jobbade Mackan så jag avverkade tid så gott jag kunde, var hos Em och drack kaffe, bara för att jag var så jävla hugrig att jag inte kunde va hemma utan att göra något alls för då skulle jag bli tvungen att laga mat som då M skulle få värma när han kom hem och det ville inte jag.

Vid 4 gick jag hem och började med maten. Sen kom Mackan.


Vi gjorde inte ett skit i fredags, låg och kollade på film exakt hela kvällen.

Snackade lite med "de förfestande" också. Sen sov vi.


Lördagen började med frulle, torr jävla macka och fil med flingor.

Sen tog jag och mötte upp Em vid Mattis turbodiesel, åkte väster ut och plockade upp julgodis bestående av Glennfiddish och Dirty Harry.

Sen vart det birsta, jeans och en mössa.


Kom tillbaka till bergsgatan och slockande som ett litet ljus, tur att man powernappade lite för efter det vart det kalas. Förkrök som alltid på Bergsgatan. (=städning på söndag)

Vi satt här till halv ett typ sen gick vi ner till Stadshuset. Det var roligt. Kände ingen men jag har alltid så kul med M iallafall. Vi dansade hela högen, hela kvällen.

Vid kvart i 3 så gick jag och M på subway och väntade i 4½ år på en steak&cheese macka. 2012 kom vi ut från subway och begav oss i en taxi hem.

Väl där så var dörren låst, med låskolven på utsidan av dörren, gästen Tommy från Gävle spydde i slasken. Han hänvisades av mig till toaletten, tillsammans med en flaska vatten.

Innan jag kryper till kojs så knackar jag på för att se hur det står till, vad som står skevt är badkaret och Tommy står och spyr i handfatet (!?).

Jag lämnar honom så.


Dagen efter så säger han att det varit efterfest här, det var helt klart jag och Marcus som kom hem när han var vaken, ingen annan. Vi gick och la oss rätt av och han spydde. HÄRLIG EFTERFEST DÄR!


Vad gjorde vi i söndags då? Samlades i grupprummet, åt andra halvan av subwaymackan som tog 4½år att få. Snackade skit, skrattade åt varandra.

När de andra gick på biteline så gick vi och la oss. Somnade knappt. Vaknade och städade, sen iväg på ica. Där fanns ingen köttfärs.

Efter många stora om, men och fittaaaaaaa så kom vi iväg till konsum i nacksta. Handlade. Åkte hem och gjorde tacos som förövrigt vart hur jävla gott som helst.


Sen kollade vi på film och sköt med kolsyrepistol. Jag måste ha ett vapen.

Helt jävla sjukt vad jag måste ha ett vapen och skjuta med. Gud va roligt och va i skogen och skjuta sönder saker. Glasflaskor tillexempel. Ligga på ballen och skjuta folk på stiftelsen, undrar om kulorna fastnar i huden?

De går igenom fan allt, sjukt tryck i pikadollen som Mattis köpte.

Marcus vill ha ett vapen, jag vill ha ett vapen också! ALLA vill ha (BEHÖVER) ett vapen.



Näe nu ska jag kliva upp ur sängen, tvätta håret och bli människa innan jag åker tåget hem. Jag vill som vanligt inte åka härifrån och lämna M och hans tillhörande hotness. MEN det ska göras. Kenta och Oljan väntar på mig vid tågstationen, säker redan nu, om Oljan lyft blypannan från kudden,  med stor förväntan. En ny vecka av möjligheter väntar!

Imorgon kommer jag ta ett stort steg mot slutet, slutet och sammanställningen av mitt projektarbete. Knuten börjar nässlas upp.


Weehoo, nu ska jag shapa upp mig och skyla min kropp.

På återseende babes and bitches!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards