Alla inlägg den 10 november 2008

Av Elin - 10 november 2008 23:43

.. jag är bara sentimental ibland.

Och den här låten, denna text, så fin. Speciellt när jag saknar Marcus.


Kent - Utan dina andetag.


Jag vet att du sover,
känner värmen från din hud,
bara lukten gör mig svag.
Men jag vågar inte väcka dig nu

Jag skulle ge dig allting du pekar på.
Men bara när du inte hör vågar jag säga så.


Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor,

jag kan inte ens stå när du inte ser på.
Och genomskinlig grå blir jag, utan dina andetag.

Min klocka har stannat.
Under dina ögonlock fladdrar drömmarna förbi.
Inuti är du fjäderlätt och vit.

Och utan ett ljud, mitt hjärta i din hand.
Har jag tappat bort mitt språk, det fastnar i ditt hår.

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor,

jag kan inte ens stå när du inte ser på.
Och färglös som en tår blir jag, utan dina andetag.

Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor,
jag kan inte ens stå om du inte ser på.
Och genomskinlig grå.
Vad vore jag utan dina andetag?

Vad vore jag utan dina andetag?

Av Elin - 10 november 2008 11:11

jävla trött! Jag ville inte vakna, inte kliva upp, inte packa väskan, inte klä på mig, inte göra mig i ordning, ingenting ville jag. Bara ligga kvar i sängen tills M kom hem från jobbet! Men så fungerar det ju faktiskt inte.


Nu fungerar det så att jag ska ner på stan, sen ta tåget hem till Lilla P, väldär så ska jag plugga historia och kolla på true blood.

För att senare spndera alla mina dagar på skolan i ånge(st).

Samma lika gäller veckan efter den och veckan efter nästkommande.

Hela tiden som sagt.


Jag känner mig peppad att sätta de där provet men samtidigt så är det kanske inte lättast i världen att plugga hemma hos mamma heller..

Man får anpassa sin koncentrationsförmåga allt efter Linus energi.

Nej nu får det vara färdigpratat om detta pluggande.


Lördagen var väl som det vart, blöt. Drack först på bergsgatan för att sedan bege oss neröver till olearys där de inte var så fantastiskt, träffade iaf Hjorten och AndreB, det var det enda som hände utav värde faktiskt.

Sen vart det fight i ovanlig ordning. Vi hade ju som lagt av med det men ändå så faller det sig så jävla naturligt att vi halvt ska döda varandra på fyllan. OCH JAG FATTAR INTE VARFÖR? Vi har det ultimata förhållandet och tycker om varandra så mycket, jag tror det bara kommer ändå ja? Ä jag vet inte men ingen av oss vill bråka. Men den här gången gör jag det! -Jag skyller på spriten, ja det gör ja!


Igår var bakisdagen, vi vaknade halv tre. Sen vart jag jättehungrig så då åkte vi på max (efter att vi handlat middag på ica bergsgatan) och hämtade hem mat. Efter Garlic burgaren så somnade jag som en stock när vi skulle se blade, 10 sittningsfilmen, och vaknade nån timme senare.

Jag piggnade på mig lagom till middagslagning; ca 19,oo. Vi gjorde potatisgratäng, fläskfiliiiiiiii och grönpepparsås. Jag var för bakfull för att upskatta maten.


Anyways, nu ska jag packa ihop datorn och pula ner den i dataväskan för att senare bege mig ner på stan, sen åka hem.

JAG VILL INTE ÅKA HEM. Jag vill stanna med dig MysMarcus!


Vi ses snart igen, tusen puss!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards