Alla inlägg den 12 november 2008

Av Elin - 12 november 2008 11:21

.. bullerbyns förskola! :)

Idag blir det lite jobb och lite ifyllning av papper.

har precis gjort veckans andra historieprov, som det ser ut hittills denna vecka så har jag snittat ett prov om dan! :)

Det är inte illa pinkat med tanke på att jag varit här två dagar! :)


ja ja, nu ska jag dra med mormors silverkula vidare till fränsta för att se

om dagis har sparat någon lunch till mig.

Imorgon blir det till att fortsätta med matten som jag

suttit ytterst lite med igår och mycket mer än så idag.

Jag tror på det här, på rikitg. Bara jag kan få infon som fattas

till mitt projektarbete. Seg tant på sundsvalls kommun. Ska ringa och pusha på!


jaja, kanske skriver mer sen!


Hej och hå!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards